Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se miehen ihmisenä näkevät nainen harvinaisuus? Tuntuu että yleensä naiset mittaavat miehen hyvyyden vain miehen resurssien perusteella

Vierailija
11.05.2024 |

Eli sillä ei tunnu olevan mitään väliä kuinka hyvä ihminen mies on. Vain resurssit merkkaavat, ja se miten nainen voi miehestä hyötyä.

Onko todellinen lottovoitto jos löytää naisen joka arvottaa miehen todellisen hyvyyden perusteella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa, ja nyt 1,5v olen paneskellut säännöllisesti yhtä samalla tavalla avoimessa suhteessa olevaa muijaa, jota ainakin hiukan rakastan ja hänkin tuntuu kanssani viihtyvän. Ei ole resurssien perässä hän, koska ne resurssit kuuluu mun ja vaimon suhteeseen ja perheeseen eikä hän niistä hyödy. En ole vaimoani ja perhettäni jättämässä eikä hän miestään ja perhettään. Olen paljon rikkaampi kuin hänen miehensä.

Vierailija
2/7 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan yleisiä normielämässä, netissä on kaikki sekopäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap, naiset vaan on sellaisia. se on heillä geeneissä, ei ne sille mitään mahda,

Vierailija
4/7 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko se raha mikä alunperin on naisen houkutellut suhteeseen. Sinäänsä onni olla köyhä opiskelija mies niin ei tarvitse miettiä lähteekö nainen jos tulee taloudellisesti tiukkaa kun tästä suunta on vain ylöspäin. Yhden melkein vuoden suhteen löysin ja kaatui muista syistä ja nykyinen on kyllä sitä tasoa etten aikaisemmin uskaltanut edes unelmoida. Joten en tiedä onko tämmöiset naiset kuinka harvinaisia mutta selvästi niitä löytyy.

Vierailija
5/7 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehissä on sitä vikaa useammin, etteivät he pidä naista kunnolla ihmisenä, vain hyväksikäytettävänä seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä. On mua hyväksikäytetty myös taloudellisesti.

Vierailija
6/7 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehissä on sitä vikaa useammin, etteivät he pidä naista kunnolla ihmisenä, vain hyväksikäytettävänä seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä. On mua hyväksikäytetty myös taloudellisesti.

Ehkä juuri taustasi johtuen kiinnostut miehistä, jotka eivät sinulle sovellu. Ikäänkuin alitajuisesti rankaiset itseäsi huonoista valinnoista valitsemalla miehesi huonosti jatkossakin. 

Kierre katkeaa avautumalla mahdollisuudelle kiinnostua sinulle aiemmin epätyypillisistä miehistä.

Vierailija
7/7 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä seurustellut rahan kanssa. 

Vain ihmisten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme