Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itsetyydytys merkitsee sinulle?

Vierailija
11.05.2024 |

Onko se puhtaasti nautintoa, stressin lievitystä, paineenpurkua, uusien asioiden kokeilemista tai jonkinlainen yhdistelmä näitä? Vai jotain aivan muuta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin mitä se merkitsee sinulle, alusta tätä keskustelua. 

Vierailija
2/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itsetyydytys yksinkertaisimmin sanottuna on mun seksielämän osa-alue, joka täydentää sitä toista aluetta.

Haluan laueta keskimäärin kaksi kertaa useammin kuin vaimo, joten itsetyydytys on luonteva tapa.

Vaimolle seksi on intensiivinen suoritus, jossa hän haluaa heti ja kaiken. Se kiihko ja laukeilu on seksikästä, mutta itse tykkään myös hitaasta ja pitkästä kiihottumisesta ja orgasmin läheisyydessä kiusoittelusta.

Itsetyydytyksessä voin keskittyä täysin omiin tuntemuksiin ja hyvään oloon, yhteisessä seksissä pidän tuntosarvet suunnattuna myös vaimoon ja hänen nautintoon, ja kontrolloin omaa tekemistäni sen mukaan. Täydellisen heittäytymisen himojen valtaan voin tehdä vain itsetyydytyksessä.

Omien sessioiden aikana voin uppoutua myös omiin fantasioihin asioista jotka kiihottavat minua, mutta eivät kuulu meidän yhteiseen seksiin.

Sanalla sanoen tärkeä ja merkityksellinen osa mun seksielämää, tuo paljon lisänautintoa mulle.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää itse tyhjätä ettei ala itsekseen yöllä roiskimaan.

Vierailija
4/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ensin mitä se merkitsee sinulle, alusta tätä keskustelua. 

Ennen kaikkea nautintoa mutta varmasti ajoittain myös stressin lievitystä arki-iltoina. Ja kun tahti on enempi viikottainen kuin päivittäinen, niin ei mene suorittamiseksi. T: Aloittaja

Vierailija
5/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se puhtaasti nautintoa, stressin lievitystä, paineenpurkua, uusien asioiden kokeilemista tai jonkinlainen yhdistelmä näitä? Vai jotain aivan muuta?

Hienosti kysytty,...myöskin mielikuvitusta se voi olla,,,,,Tawja Halosen kuva ja mälli irtoaa.

Vierailija
6/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en useina aamuina nouse sängystä ennen päivän 1. orgasmia. Se kuuluu aamuun kuin suodatinkahvi. Lounastunnilla (klo 11-12) panettaa taas ja silloin saatan katsoa onko Fetlifessa kiinnostavia päivityksiä. Ilat vaimon kanssa yhdessä harrastetaan seksiä ja tutkitaan skenen tapahtumia. 

Vierailija
7/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nautintoa, haluan kohdella itseäni hyvin, niin masturbointi kuuluu hyvinvointiini keskeisesti. Saan seksiä harvoin, ehkä parin viikon välein, niin lähes päivittäin  masturboin. 

Olen oppinut saamaan orgasmin vasta muutama vuosi sitten, niin nautin tästä taidostani edelleen haltioituneena. 

Sinkkunainen 38v

Vierailija
8/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nautintoa, haluan kohdella itseäni hyvin, niin masturbointi kuuluu hyvinvointiini keskeisesti. Saan seksiä harvoin, ehkä parin viikon välein, niin lähes päivittäin  masturboin. 

Olen oppinut saamaan orgasmin vasta muutama vuosi sitten, niin nautin tästä taidostani edelleen haltioituneena. 

Sinkkunainen 38v

Saatko orgasmin yhdynnässä vai masturboimalla siis onnistuuko toisella tapaa helpommin.

Vierailija
9/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla lähinnä ylläpitoa. Koska en saa kuin omalla kädellä, säännöllinen runkku pitää yllä haluja. Ilman orgasmia halut katoavat pikkuhiljaa kokonaan eikä se ole parisuhteessa hyvä juttu. Hoidan homman alta pois nopeasti ja tehokkaasti 1-2 kertaa viikossa, omaa aikaa kun ei juuri ole.

Vierailija
10/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa pääsääntöisesti. Joskus ihan vain paineiden purkua että pystyy keskittymään hetken aikaa orkun jälkeen taas johonkin muuhun, mutta silloin kun on aikaa niin tykkään piehtaroida pääni sisäisissä fantasioissa, edgettää, käyttää ehkä leluja ja katsoa mahdollisesti vähän pokea tai lukea jotakin stimuloivaa. Fantasiointi on mulle se isoin juttu, ja toisaalta vähän kaksipiippuinen. Fantasioimalla olen oppinut tietämään minkälaisista asioista sytyn, mutta toisaalta kun ne on joiltain osin aika spesifejä juttuja, niin oikean seksikumppanin löytyminen tosielämässä tuntuu entistä vaikeammalta. En ole koskaan tykännyt harrastaa yhdenyön ihmeitä tai ylipäätään seksiä tuntemattomien kanssa, joten joskus saattaa sitten mennä pitkiäkin aikoja pelkän oman kivan varassa.

Vierailija
11/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunainen 38v

Saatko orgasmin yhdynnässä vai masturboimalla siis onnistuuko toisella tapaa helpommin.

Saan yhdynnässä, mutta vaan jonkun klitorisimun avulla. 

Vierailija
12/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisten halujen tyydyttämistä. Muijaa ei seksi kiinnosta, on kuivunut eikä kotoa saa edes halia. 

Vierailija
13/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineiden purkamista, fantasiointia ja seksuaalisuuden toteuttamista. Sitähän se vunkkaaminen on. 

Vierailija
14/17 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa, sopivassa hetkessä mieleen tulleiden fantasioiden aiheuttaman jättiseisokin ihana purkautuminen täysillä ja lähes hallitsemattomasti. Parasta! Useimmiten tuollainen tilanne tulee kun nukahtaa ja sitten herää kesken unien ja yhtäkkiä on ihan valtaisa halu päällä ja fantasiat mielessä. Kerran joutunut vaihtamaan tapetit makkariin kun oli tarpeeksi monesti lentänyt pitkin seiniä :D

Vierailija
15/17 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alaselkää pakotti koko päivän kunnes iltapäivällä vedin käteen. Samalla helpotti selkäkipu👍

Vierailija
16/17 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on seksiä liian vähän ja Seki huonoa. Itsellä on kovat himot ja olen aina puutteessa. Sitten kun panetusta on jatkunut yhtään mittaa pari viikkoa käytän lelua muutaman orkkuun ja pari minuuttia. Eli suoraan nopeat torkut ja lelu kaappiin. Eli pelkkä pakollinen paha mihin ei viitsi kauan käyttää aikaa muuta kuin äärimmäisen harvoin jos on oikein sietämätön tilanne. Koska siitä ei ole mitään hyötyä viiden minuutin päästä taas panettaa. Siksi on sama olla käyttämättä sitä useammin vaikka joka päivä panettaa. Koska se ei korvaa millään lailla sitä oikeaa puuhaa. Mä jättäisin ne orkut koska vaan välistä ja vaihtaisin sen pitkäkestoiseen hyvältä tuntuvaan seksiin vaikkakin ilman orkkua. Mieluiten mahdollisimman usein sitä tekisin.

Vierailija
17/17 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunainen 38v

Saan yhdynnässä, mutta vaan jonkun klitorisimun avulla. 

Toivottavasti saat ennen yhdyntää riittävän pitkään hyväilyjä koko keholle sekä sen jälkeen klitoriksen stimulointia sormin ja kielellä nuolentaa että syviä suudelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän