Miksi naiset niiskuttavat nenäänsä heidän ohi kävellessäni?
Olen miettinyt tätä. Onko jokin merkki tai ele johon tulisi vastata?
Kommentit (18)
sylje kolme kertaa ja heitä suolaa olan yli
En ymmärrä minäkään naisena. Ottaisivat nenäliinoja mukaan? Ellei tosiaan vuoda koko ajan vesinuhaa.
Minun kohdallani naiset eivät tee mitään. Olet varmaan niin pitkä ja komea että alkaa itkettää.
Jos näin oikeasti käy, haiset. Joko lialle tai sitten olet laittanut liikaa hajusteita.
Oho, mikä sattuma, juuri joku nainen täällä kyseli, miksi miehet tekevät hänen kohdallaan noin ohi mennessään. Harmi, kun en ketjua avannut tai lukenut, olisin voinut kertoa sinulle sen syyn.
Vierailija kirjoitti:
Oho, mikä sattuma, juuri joku nainen täällä kyseli, miksi miehet tekevät hänen kohdallaan noin ohi mennessään. Harmi, kun en ketjua avannut tai lukenut, olisin voinut kertoa sinulle sen syyn.
Oli kyllä tosiaan ihmeellinen sattuma ja vielä Euroviisupäivänä. Tämä tarkoittaa sitä, että saan töitä kesäkuun 12. päivä.
Vierailija kirjoitti:
sylje kolme kertaa ja heitä suolaa olan yli
Täytyykin alkaa kantamaan suolapurkkia mukana :)
Käykö ihan jodioitu perussuola, vai pitääkö olla siunattua Himalajan vuorisuolaa?
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani naiset eivät tee mitään. Olet varmaan niin pitkä ja komea että alkaa itkettää.
Kuinka usein ohi kävelevä mies katsoo ohittamaansa naista niin, että nainen voi arvioida miehen kasvojen pantavuuden? Itse en ole katsonut koskaan taaksepäin ohittamaani naista.
Eikö se ole jokin tällainen jännitykseen liittyvä niiskutus? Hengitys salpaa kun törmää komeaan mieheen kadulla.
Sehän oli joku uutinen että seksiä ajatellessa jotkut saattavat aivastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jokin tällainen jännitykseen liittyvä niiskutus? Hengitys salpaa kun törmää komeaan mieheen kadulla.
Kuulostaa loogiselta. Itse olen huomannut, että niiskauksen jälkeen alkaa kuulua "hopmaisk" eli nainen syttyy hetkessä ja haluaisi seksiä siinä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa loogiselta. Itse olen huomannut, että niiskauksen jälkeen alkaa kuulua "hopmaisk" eli nainen syttyy hetkessä ja haluaisi seksiä siinä ja nyt.
Sellaisia ne ovat. Aina suklaakeksi mielessä, tai seksi.
Vierailija kirjoitti:
mulla on vasemotorinen nuha
Tämä ja allergiat. Yritän olla niiskuttamatta kun joku kävelee ohi, mutta kuulevat sen sitten varmaan hetken päästä kun ollaan vähän kauempana toisistamme. Sori vaan, en voi asialle mitään. Niistäminen ei auta, mitään ei tule ulos.
Ovat juuri vetäneet gramman kokaiinia
Oot laittanut liikaa Old Spicea.