Onko omilta vanhemmiltaan vaan pakko sietää
Vanhempani ovat alkoholisteja ja tästä ei tietenkään pysty heidän kanssaan puhumaan. Isä oli tänäänkin kännissä kun piti hoitaa eräs tärkeä asia sen kanssa. Lapsiani yritän heidän kännäämiseltä suojella, tänään ei onnistunut, lähdettiin pois heiltä. Isä nauraa, ivaa ja vähättelee mua. Oon 43v. Onko muilla ollut samantapaista tilannetta? Onko joku katkaissut välit vanhempiinsa?
Kommentit (3)
Katso jo peiliin. Oletko oppinut mitään ja muistatko sen? ÄLÄ vie koskaan lapsiasi sinne tai mihinkään yhteyteen alkoholistien kanssa. Jo sä olet tähän mennessä oppinut ettei sopiminen pidä alkoholistin kanssa. Asiat pitää hoitaa vaan jotenkin, jos on niin tärkeää. Jos ivaa hoida etänä tai joku sukulainen tekee sen. Tai isä hoitaa itse, asianhoitajan kanssa, jonka valitsee ja miten se hoidetaan senkin valitsee. Muidenkin vanhempi voi olla raivohullu ja jopa melkein ilman alkoholia, jos ei laita rajat ettei hyökkää ja pysyy kaukana. Sen voi unohtaa toki vahingossa, jos vanhemmalla hyvä kausi. Osalla voi olla joku dementia, mutta pärjäävät asumisessa kotona.
Muut lapsuudenperheen jäsenet hyssyttelee ja hokee se on sairaus. Joo niin on, mutta ei mun silti tarvi sitä kattella eikä varsinkaan mun lasten. Hyviä kausia on, ja säälin heitä ja välitänkin, vaikka eivät oo mulle hyviä. Joku velvollisuudentunto ehkä?
Voi jumalan pyssy ja puukuulat. Tän on pakko olla provo. Anna heidän juoda itsensä hautaan. Vietä hyvä elämä ilman heitä.