Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kestä nuo missien liitot :( Ninni Laaksonen erosi poikaystävästään (IS)

Vierailija
25.01.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvi missi olla. Jos on alkanut seurustelun 16v. niin yleensä parikymppisenä viimeistään erotaan. Ja ehkä parempi niin, koska se ero tulee sitten joka tapauksessa viimeistään 3-kymppisenä, ja sitten on jo yleensä lapsiakin ym. surua.

Vierailija
2/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sinun suhteesi ovat kestäneet? Kun minä oli 21-vuotias, mulla oli seurustelusuhteet olleet siihen mennessä muutaman kuukauden mittaisia ja miehiä oli kuin pipoja, vaikka en missi olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin yleistä että tuossa iässä vaihdetaan paria. Ei tarvii edes missiksi päästä, ihan voi riittää että saa opiskelupaikan toisesta kaupungista tms. elämän muutos tulee.

Vierailija
4/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni missi on vaan eronnut heti missivuoden jälkeen. Kaipa siinä missivuoden aikana aikuistuu ja itsenäistyy niin paljon, että suhdettakin joutuu miettimään uudelta pohjalta. Kellekään en ero toivo, mutta jos se elämänlaatua parantaa, niin sitten toki.

Enpä minäkään teininä kovin vakavasti ole seukannut. nyt kolmekymppisenä toisessa vakavassa suhteessa ja tämän toivon jatkuvan piiiitkäään !!!!!!!!!!!!!!!!!!

t. ap

Vierailija
5/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit nyt on yleensä siinä parikymppisiä, ja se on yleisin ikä, jolloin aikuistutaan ja kasvetaan erilleen siitä nuoruuden poikaystävästä.

Vierailija
6/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siinä tarvi missi olla. Jos on alkanut seurustelun 16v. niin yleensä parikymppisenä viimeistään erotaan. Ja ehkä parempi niin, koska se ero tulee sitten joka tapauksessa viimeistään 3-kymppisenä, ja sitten on jo yleensä lapsiakin ym. surua.

Vierailija
7/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa että ihmisten liitot ei kestä. Sääli tavallaan. Ainakaan mua ei harmita että olen näin kauan samaa miestä katellu.

Vierailija
8/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiköhän ole selvää, että aika moni 21-vuotias jättää/eroaa poika/tyttöystävästään. Mutta ainoastaan missin ero ylittää uutiskynnyksen, ja ketä sekään oikeastaan kiinnostaa. Se Ninni on muutenkin osottautunut äärimmäisen tyhmäksi blondiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi