Kyllä nyt hävettää. Olin nukahtanut kesken lettujen paiston.
Siis olen leimaantunut perheessämme alkoholiongelmaiseksi, vaikka en todellisuudessa ole.
Olin toki vähän napannut perjantai kuohuvaa, mutta en paljoa. Paistoin lettuja ja odotin letun kypsymistä. Nukahdin sohvalle ja pannu kärähti pahasti. Tästä seurasi palohälyytys koko talossa, palokunta hakkaa ovea. Naapurit kaikki ulkona ja minä lopulta herään sohvalta.
No tilanne saatiin onneksi kuriin ja kaikki kunnossa. Juuri kuitenkin saapuu mies lapaen kanssa kävelyltä ja joudun kertomaan koko jutun.
Tämä ei todellakaan johtunut alkoholista vaan väsymyksestä. Joo tiedän ei pitäisi jättää lettua yksin pannulle ja mennä makaamaan, mutta odotin että pannu kuumenee kunnolla.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Vika letussa.
Tai miehen vika
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nukahtaminen ei johtuisi alkoholista niin olisit herännyt jo palohälytykseen.
Olin sanomassa samaa. Ap on kaikista lähimpänä ongelmaa eikä herää tai huomaa mitään, jopa naapuritkin kuuli poistua. Kyllä joku on nyt pielessä. Ei ollut ihan tavan tirsat.
Juoppo sossunpummi vuokralainen wt
Perinteinen nakit ja muusi hälytys perjantain kunniaksi. Toivottavasti naapurisi vaativat sinulta korvauksia aiheutuneista hajuhaitoista ja irtaimiston pilaantumisesta.
Meinasit juuri nukuttaa itsesi ikiuneen ja aiheuttaa paljon tuhoa ja huolta. Niin ei kuitenkaan käynnyt. Kohtalo pelasti sinut. Eikö nyt olisi aika herätä ja hakea apua. Aikasi ei ole vielä ohi täällä, selvisit.
Kannattaa ottaa asia vakavasti. Olisit voinut kuolla häkään.
Jos tuo nukahtaminen ei johtuisi alkoholista niin olisit herännyt jo palohälytykseen.