Mies käyttää vessapaperia melkein kaksi rullaa päivässä!!
Ja vaatii minun ostaa näitä. Mulla menee rulla viikossa, joten mies saisi kyllä itse ostaa!
Kommentit (23)
Melkoisen läpipaskon olet itsellesi huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Paperia käytetään muuhunkin kuin paskomiseen
Vierailija kirjoitti:
Liian löysä anaali?
Se on anus.
Se on se lasten vanukkaiden ja mummon hydekakun salasyöjä.
Ilmankos on konehuone kuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperia käytetään muuhunkin kuin paskomiseen
Kuten? Huijausmunan muovailemiseen kalsareihin?
Vessapaperiarkitkin pitää toisen jäljiltä käydä laskemassa?
Lähetämme täältä joukkoviestin Miehelle. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian löysä anaali?
Se on anus.
Mikä ero näillä on??
Vierailija kirjoitti:
Kova poika runkkaamaan
Ei taida saada pildeä usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian löysä anaali?
Se on anus.
anus peräaukko
anaali (arkikieltä) peräaukko
WC-paperin säästäminen. Kuivaa mulkkusi pyykkikorin vaatteisiin. Käytä bidee suihkua ja kuivaa perseesi omiin alushousuihin.
Minulla on haavainen coliitti, ja joudun käymään kakkosella sen vuoksi 6-15 kertaa päivässä, riippuen suoliston kunnosta. Silti minullakaan ei mene kuin max rulla päivässä.
Ehkä miehellesi ei ole opetettu wc-paperin arkkien funktiota, vaan hän kerää käteensä jonkinlaisen pallon tai mytyn. Mutta ei ole kyllä sinun tehtäväsi tätä lähteä opettamaan, muuten löydät itsesi äitihommista muissakin osa-alueissa.
Ja rulla on tietysti miehen jäljiltä väärin päin telineessä.
Mitä hittoo. Oletko varastanut äidiltä pojan ja äiti on ennen hankkinut vessapaperit pojalleen. 🤣
Miksi mies ei käy kaupassa. En katselisi päivääkään sellaista miestä joka ei osaa kauppa asioita hoitaa. Sillä jos toinen sairastuu niin kummankin pitää osata hoitaa kaikki arjen perusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperiarkitkin pitää toisen jäljiltä käydä laskemassa?
Ei niitä laskea tarvi. Olin edellisellä mökkireissulla katsonut että paprua on riittämiin muutamalle seuraavalle reissulle. Sukulaislikka oli viikon meidän kanssa mökillä ja paperi loppui kesken, eli käytti alle viikossa yksin sen määrän kuin meiltä muilta olisi kulunut parissa viikossa. Satuinpä kerran myöhemmin näkemään että ottaa pissan pyyhkimiseen keilapallon kokoisen mytyn, ihme ettei ollut putket tukossa tuon jäljiltä. En tiedä mitä halpispapaeria käyttävät kotona, mutta mulla ei pissit tule läpi sormille vaikka käytän 2 palaa 3 kertaiseksi taiteltuna.
Laita suihkubidee, auttaa asiaan molempien kohdalla.