Terveet elämän tavat näkyy +40 miehillä ja naisilla
Olen itse sporttinen, hoikka ja terveelliset elämäntavat omaava nainen. Vältän höttöhiilareita, sokeria, ja alkoholia. Urheilen, ulkoilen ja nukun riittävästi. Iho on hehkeä ja hiukset kiiltävät ja paksut. Käyn salilla ja peppu on treenattu ja kroppa timmi. Mikään ei roiku, ei naama, kaula tai tissit ja allit. Olen koko elämäni urheillut ja syönyt terveellisesti.
Minua luullaan kolmikymppiseksi vaikka olen jo 40 vuotias. Olen lapseton, joten en ole ikinä ollut raskaana tai imettänyt tai valvonut öitä.
Aviomieheni on minua 10 vuotta nuorempi. Onnellinen liitto, yhdessä ollaan oltu jo lähes 20 vuotta.
Terveet elämäntavat ja stressitön elämä on salaisuus miksi näytän nuoremmalta.
ihmiset, niin miehet kuin naiset vanhenevat liian aikaisin, jos tupakoivat ja juovat alkoholia säännöllisesti ja syövät väärin ja lihovat.
Kommentit (12)
Joopa joo. Olet muka aloittanut seurustelun lapsen kanssa. Eikö se ole jopa laitonta?
Mut joo, tuohon ikäjuttuun sä halusitkin huomion kiinnittyvän :)
Mies 30v ja 20 vuotinen yhdessäolo!?
AP. On ehkä vaikeaa ymmärtää, että näinkin voi asiat olla. Mutta näin se vain omassa elämässäni on. Olen itse tehnyt mallintöitä 20-30 vuotiaana ja ihan televisiossa myös.
Minäpä olen 47 ja kysytään papereita. 40-vuotiaana oli persikkaihoinen vauvakasvo, joillain veikattiin 18-24-vyotiaaksi. Onneksi olen tipan saanut uskottavutta seitsemässä vuodessa :)
Varsin nuori on ollut miehesi kun aloittelitte parisuhdettanne. - Millainenkohan mylvintä olisi alkanut, jos joku mies olisi kertonut, että noin 30 vuotiaana aloitti parisuhteen noin 10 vuotiaan tytön (tai pojan) kanssa....
Sinkkumies
Mitä tervettä on siinä, että uskoo ja kvittelee 30 vuotiaan aloittaneen noin 10 vuotiaan kanssa parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Varsin nuori on ollut miehesi kun aloittelitte parisuhdettanne. - Millainenkohan mylvintä olisi alkanut, jos joku mies olisi kertonut, että noin 30 vuotiaana aloitti parisuhteen noin 10 vuotiaan tytön (tai pojan) kanssa....
Sinkkumies
Aloittaja on ollut 20 ja miehensä 10. Ei se yhtään terveempää olisi, jos siis olisi totta. Tämän trollin laskupää vaan petti snadisti.
Elämän tavat voivat näkyä, mutta edes elämäntavoilla ei saa kuolemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Aloittaja on ollut 20 ja miehensä 10. Ei se yhtään terveempää olisi, jos siis olisi totta. Tämän trollin laskupää vaan petti snadisti.
Joo oikeassa olet!
Sinkkumies
Antamiesi tietojen perusteella aloitte seurustella, kun olit noin 20-vuotias ja miehesi noin 10-vuotias.
Voihan viddu taas.