Miksi jotkut valittavat koko ajan vaivoistaan tai
selostavat kehonsa tuntemuksia?
Nukuin huonosti ja olen ollut uninen koko päivän, ei olisi pitänyt syödä aamupalaksi ruisleipää, koska se ei sovi mun vatsalle ja nyt turvottaa. Kauhea ummetus ollut koko päivän ja mahaa nipistelee. Mun exällä meni maha sekaisin aina jos hän joi kahvia, mun nykyinen kumppani kävi eilen lenkillä ja nyt on jalkalihakset jumissa. Suuta kuivaa ja korvissa humisee. Mahasta kuuluu outoja ääniä, kuuletko?
Kommentit (7)
Se on sitä suomalaista sosiaalista kanssakäymistä.
Koska heille ei ole tapahtunut mitään muuta ja haluavat olla sosiaalisia, silloin ei jää jäljelle muuta kuin omat vaivat.
Olen yli 70 v ja mun kaikki kaverit yhtä lukuunottamatta valittavat aina. En jaksa heitä kuunnella, kun haluaisin keskustella maailman menosta ja kvanttifysiikasta ja puutarhanhoidosta, mutta esim, kun puhelu alkaa, niin vali, vali ja lopuksi sanovat että olipa kiva jutella??? En kerennyt sanoa mitään.
Tavatessa sama valitus. Monta kaveria jäänyt, kun en jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70 v ja mun kaikki kaverit yhtä lukuunottamatta valittavat aina. En jaksa heitä kuunnella, kun haluaisin keskustella maailman menosta ja kvanttifysiikasta ja puutarhanhoidosta, mutta esim, kun puhelu alkaa, niin vali, vali ja lopuksi sanovat että olipa kiva jutella??? En kerennyt sanoa mitään.
Vähän sama kokemus täällä: kun olin 37v, mua vanhemmat ystävät alkoivat valittaa vaivoistaan ja ennustavat, että sitten kun sinäkin täytät 40, niin sinullekin tulee kaikenlaista vaivaa. Olen nyt 45 ja
a) olen mielestäni ihan yhtä terve kuin ennenkin
b) en kiinnitä jatkuvaa huomiota johonkin pieneen päänsärkyyn tai niskajumiin tai ulosteen koostumukseen enkä ainakaan mainitse niistä muille
Kuulostaa aika pitkältä selostukselta. Josko lyhyemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kvanttifysiikka on aivan liian korkealentoista useimmille ihmisille!
Naisilla on järkyttävä tarve uhriutua ja valittaa kun sillä saa kivasti huomiota ja sääliä