~*~*~ENSIKOT torstaina 25.1.2006~*~*~
Kommentit (14)
Juli: Heitit meitä sitten vuodella taaksepäin. :) Hehhee!
Marge: Olipa hirveä ultrakäynti. Voimia ja jaksamista! Huomennako taas ultrataan? Toivottavasti tilanne on muuttunut. Eihän lääkkeetkään kaikkeen välttämättä HETI auta. Pistää miettimään että joko itsekin pitäisi mennä tutkimuksiin ku ollaan samoissa yrityskierroissa. Ikinä ei voi olla varma mistään. Mutta olitpa kyllä mahtavan unen nähny. Aivan hillittömän ihana! :) Enneuni se on.
Omassa navassa ei tapahdu mitään. kp 6/28-35. Pupuiltu ollaan vissiin liiankin ahkerasti, mutta joka toinen päivä-tahti ajateltiin aloittaa kuun vaihteessa, jos se sitten vaikka...
Nyt tuli vähän pikavisiitti, mutta tsemppiä ja plussaonnea kaikille. Vilkutuksia!
s-k-
Ja mä kun Sara-Marialle pari viikkoa sitten velmuilin kun oli päivällä myöhässä päivämäärät, ite oon viime vuoden puolella :D
No tuo ei toki oo ainoa paikka mihin oon tuota 2006 vuotta kylvänyt vaan kauhulla odotan että kuinka monesta paikasta tulee huomautus kun on viime vuoden päivämäärät allekirjoituksissa jne. Varmaan kaikki palkkailmoituksetkin on lähteneet vanhalla vuodella :)
Suur kiitos kannustavista viesteistänne.
Oli ihan pakko avautua viimeksi tunnelmista, kun kävin niin synkistelemään. Kovasti helpotti, kun sain juteltua miehen kanssa, vaikkei vastauksia löytynytkään kiperiin kysymyksiin. On kuitenkin tärkeää huomata, että asioista voi puhua ja niihin saada tukea. Ja kovasti helpotti ajatus siitäkin, että voin suunnitella elämää ja uusia haasteita (suunnitelman B ajattelin kehitellä tähän rinnalle:) ja jättää vauvautumisstressin nyt taka-alalle.
Juttelin tilanteesta myös oman äitini kanssa ja sieltä tuli ihan ymmärtävää tukea, vaikka hänestä tuleekin mummo jo huhtikuussa, kun veljeni perheeseen syntyy ensimmäinen vauva.
s-k: kyllä se itkun tirauttaminen kovasti helpotta pahana päivänä.
marge: rutistus ja voimahali sinullekin. Uutiset olivat tosi kurjia. Vaatii paljon aikaa ja ajatuksia sopeutua tilanteeseen. Jaan kanssasi tuon tunteen, ettei kukaan tiedä, mitä sisälläni kannan. Elo endon kanssa on kuin kurjan kasvaimen kanssa elelisi jotakin ihmeellistä hylkiöelämää, vaikka se ei päällepäin näykään.
Onneksi olet kuitenkin hyvässä ja tarkassa seurannassa. Ja toivotaan, että unesi oli enne! Pieniä ihmeitä ja Plussatuulia!
Aqua ja Hapö: Onnea ovisbongareille ja paljon plussatuulia teillekin!
Repulille hyviä autokauppoja!
Daijm ja nuuttis: Tsemppiä kurjien ja sekoilevien kiertojen kanssa, toivottavasti niihin löytyy ratkaisu.
Juli: Mukavia hää suunniitteluja!
Ai niin galluppiin: Olen palstaillut jo vuoden täällä enskareissa
nellamaija
...oltiin tiputtu toka sivulle jo! Eli mie vaan nyt nostelen tätä teille: kiire on nyt, joten en ehdi tänään tän enempää kirjottelemaan. Palailen paremmalla aikaa huomenissa.
Vilkutukset 0/
Dajm
Täytyy heti ekaks kertoa omaa napaa.
Tein äsken Clearbluen raskaustestin ja selvä plussa siihen tuli.
Olo on aika epätodellinen, en taida kunnolla tajutakaan tätä..
Nyt siis kp31/27-29(~31). Todella vahvoja täti oireita on ollut jo ainakin 4päivää joten vahvasti uskoin etten plussaa tässäkään kuussa.
Toivottavasti kaikki menis hyvin. Toiveikkaana päivä kerrallaan.
Juliaana, kiva kun olet tullut värikkäänä persoonana taas piristämään, piina-ajat sinullakin alkaa. Plussa tuulia paljon puhaltelen+++
Margelle jaksuhalit ja voimia huomiselle!
Mites Rouvavauvan tilanne on?? entäs Dizku ja maryrose? ++++tuulta teille myös!
Entäs Nuutin tilanne? Kiitos seurasta yövuorossa. Kiva kun joku muukin oli hereillä samoihin aikoihin =)
Ja dajmille kiitokset ettet laittanut tätiä meidän osoitteeseen =) Toivottavasti se harhautuis muidenkin enskojen kohdalta jonnekin kauas pois.. Tsemppiä joulukilojen karkoitukseen!!
Kiitos Aqualle tsempistä, halit sinulle!
Sara-marialle paljon pakkausintoa! Ja kysymykseesi yövuoroista. Meillä voi toivoa montako yötä haluaa tehdä kerrallaan ja olen toivonut vain yhtä yötä. On aika iso osasto yöllä yksin vastattavana, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää joten yks yö on mun sietokyvylle ihan tarpeeks. Lisäks mun kroppa ei oikein tykkää yövalvomisista, menee sekaisin. Hoitoalalla olen siis.
Marzu, missä jumpassa käyt? mun tän hetken suosikki on bodypump. Oletko kokeillut? ryhmätunneista saa jotenki enemmän irti, kuin et itse vaan menis salille puntteja nosteleen.
Yksikseen on helppo löysäillä, nimimerkillä kokemusta on =/
Täytyy nyt lähteä suihkuun ja katsomaan telkkuja, tulee taas idols. Onko täällä muuten idolsin seuraajia?
Ai niin galluppiin vielä. Olen viime kesästä täällä pyörinyt, savossa asutaan. Kesä mentiin tjottaillen, varsinainen yritys alkoi syksyllä.
Nyt täytyy lopetella.. Menen päätä selvittelemään miehen kainaloon.
saikulle, elviiralle, hapölle,bubukselle ceriselle ja s-k:lle sekä kaikille ihanille enskoille paljon plussatuulia!!
halauksin hermione
(toivottavasti ei tullut ihan sekavaa tekstiä)
Paljon onnea Hermione!
Ei ne sinun aavistelut tädistä tienny mitään, onneksi. :)
Nyt vaan kovasti tsemppiä ja onnea että vauva pysyy mukana.
s-k-
Valtavan suuret onnittelut plussauksen johdosta!
Kilokaupalla liimaa ja tarrasukkia matkaan...=) Hyvä, että saadaan niitä + lisää tänne!
Paljon onnea!! Hirmust liimaa ja tarrasukkia matkaan.. Niin tosiaan mä ennen kävin aerobicissä mut nyt se on jäänyt ja jumppailen ihan vaan kotona ohjeitten mukaan noin 6 päivänä viikossa.
En nyt ehi enempää kirjottelee..mutta katsellaan taas tässä viikonloppuna vielä.
Onnea Hermionelle!!!! Mahtavaa! Tarrasukkia ja vauva erikeepperia mukaan!!!
Kiitos kysymasta...oottelen tatioireita:)
Julille Moi! kiva kun oot taas menossa mukana!
Halit kaikille ihanille enskoille!
Pikaisesti tulin vaan teidän kuulumisianne kurkkimaan...
Paljon paljon paljon tarrasukkia Hermionen masuasukille :)
Halit ja vilkutukset kaikille muillekin enskoille. Palailen ensi viikolla paremmalla ajalla.
R
Ne tätioireet oli sitten SITÄ :D Paljon onnea teidän perheelle ja tarrasukkia pikkuiselle!!!
MARGELLE tsemppiä huomiseen ultraan! bdbdbd
Kauniita unia, tulevien vauvojen kuvia :)
Täällä taas... Viime ja tämä viikko on mennyt vauhdilla ja työt väsyttäneet niin, etten ole konetta jaksanut illalla avata. Juttuja olen yrittänyt kuitenkin välillä ehtiä käydä lukemassa, mutta niitäkin huonolla menestyksellä. Toivottavasti en ole montaa plussauutista missannut. Pahoittelut siis hetkellisestä katoamisestani...
Onnea Hermionelle plussasta!!! Toivon teille kaikkea hyvää odotukseen! :) Täällä on myös idolsia seurattu. Tänä vuonna ei näkynyt yhtään tuttua. Yleensä on jonkun tunnistanut... Mukavaa on arvostella, kun itselle ei niitä lahjoja ole annettu. Vain ymmärrys siitä, etten itse osaa laulaa ja pääasia, että sen ymmärtää. Eikös se sanontakin kuulu ettei voi saavilla pyytää, jos on lusikalla annettu :) Tai jotenkin niin...
Dajm ja Juliaana: Itselläni on aina todella tehonnut kevennyskeinona se, että viikolla syödään kunnon ruokaa (järkevästi) eikä mitään herkkuja ja viikonlopuksi voi ostaa jotain hyvää. Silloin on pakko tehdä kunnon ruokaa viikolla, jolloin makean ja herkkujen himo katoaa yllättävän nopeasti. Itse ainakin jään pahasti koukkuun sokeriin, jollen säännöstele sitä. Tosin itse kuulun niihin läpipask.... sukuun eli kulutan ylimääräisen pois nopeasti. Tietysti tuo koirakin väkisin liikuttaa eikä tarvitse miettiä, että jaksaako lenkille lähteä.
Itselläni menossa taas kp33 ja täti koputtelee ovella. Tulisi nyt reippaasti eikä antaisi taas odottaa 38 päivää. Ensi kierrosta voi jo aloittaa " yrittämisen" eli peiton alla tapahtuu. Pitää ruveta tutkimaan vanhoista jutuista, että miten se ovis sitten bongattiinkaan!
Mies on jo nähnyt unta vauvanvaunujen ostosta ja olikin käynyt niitä sen jälkeen netissä tutkimassa. Isät ja lapset ovat jotenkin niin kovin suloinen yhdistelmä! :)
Galluppiin sen verran, että täällä olen pyörinyt nyt kai parisen kuukautta. Eli marraskuun lopulla jätettiin ehkäisy pois ja nyt päästään vihdoin tositoimiin.
Iloista loppuviikkoa kaikille!!!!
-bb-
Vitsit mä oon otettu, kun joku muistaa meikäläistä! Tämä viikko on ollut aivan järkyttävä töiden suhteen, siis klo 20-21 maissa on työpäivä lopeteltu. :p
Onnittelut hermione77:lle! :D :D :D
Mulla on nyt kp 26/27-29 (28) menossa, eikä oikein mitään erityisiä tuntemuksia. Jos oikein tunnustelemalla tunnustelee, rinnat ovat ehkä aavistuksen verran arat, pientä pistelyä vatsassa sekä rinnat hieman eri näköiset. Mutta tämä siis ankaran tutkailun jälkeen, joten en sanottavammin odota muuta kuin kuukautisia viikonloppuna. Testejä mulla on viisi kappaletta nettikaupasta, joten voin jonkun tuhlatakin - jos niin kummasti sattuu, ettei kuukautisia pian näy. Tuskinpa näin käy.
Gallupista - olen pyörinyt täällä elo-syyskuusta, välillä käväisin odotuspuolella kesäkuisissa ja palasin valitettavasti takaisin tänne. Täällä on kivaa juttuseuraa ja kiva lueskella muiden juttuja, mutta olishan sitä kiva odotuspuolelle päästä.
Nyt pitää mennä nukkumaan, palaan juttuihin viikonloppuna!
[color=blue]Täällä neiti maailman ahkerin palstailija kirjoittelee ;) Kuten alkukuusta sanoinkin että tän kierron oon ottanut aika rauhallisesti ja miettinyt muita asioita kuin vauvajuttuja.. tai siis yrittänyt miettiä, tokihan vauvajutut on pakostakin mielessä päivittäin. Oon käynyt kyllä lukemassa pinot päivittäin, mutta jotenkin ei ole ollut energiaa kirjoittaa ja oon sitten koittanut tehdä kaikkia hääjuttuja niin aika on mennyt niihin. Ja käsitöitäkin oon ahkeroinut ja yrittänyt pysyä poissa koneelta.[/color]
[color=fuchsia]Ihanaa huomata että mua on moni täällä kaipaillut, aina tulee hyvä mieli kun huomaa että ei oo unohdettu vaikka en oo taas yli viikkoon tainnut kirjoitella :)[/color]
[color=blue]Tässä just eilen hoksasin kun luin MARYROSEN kuulumisia ja piinailuja (mehän ollaan menty jo monta kuukautta liki samoissa päivissä) että minäkinhän taidan jo ainakin periaatteessa piinailla. Mulla on kyllä samat fiilikset kuin sulla että tuntuu että ovisaikoja vasta mennään. Mulla on nyt siis kp 24/27-31, viime aikoina kierrot on ollut aika tarkalleen 31 päivää eli tätiä odottelen vasta ens viikon loppupuolelle. En ihan hirveesti piinaile nyt kun aika vähäistä oli pupuilu oviksen aikaan, miehellä on ollut kovasti kiireitä ja itsekään en ole nyt jaksanut ovistuntemuksia miettiä vaan ajatellut että tämä kierto vaan tjottaillaan.. kyllä sitä silti pieni ajatus tuolla päässä kytee että mitä jos..[/color]
[color=fuchsia]Täällä on tapahtunut taas kaikenlaista enkä varmaan muista kommentoida puoliakaan, mutta koitan nyt suurimmat:[/color]
[color=blue]KILLA oli käynyt meitä moikkailemas :) Moikkeli moi *vilkuttaa vimmasti* vanhalle palstakamulle. Mä huomasin että oot kirjoittanut niin automaattisesti katsoin viimeisiä rivejä ja kun siellä luki että o-puolella nähdään niin minähän jo luulin että siellä on tärpännyt :) Siihen pyritään että o-puolella tän kevään aikana ollaan molemmat! Ja tietysti kaikki muutkin enskat se l-puolelta että täältä![/color]
[color=fuchsia]DAJM oli aloittanut kevennyskuurin. MInäkin olen vähän koittanut tässä tarkkailla mitä suuhuni pistän. Mullahan on aika reilusti ylipainoa ja olisi niin ihanaa jos saisin häihin vähän laihdutettua ja vauvakin voisi tärpätä paremmin. Pahoittelut muuten negasta sinulle!![/color]
[color=blue]DIGRU ja olikohan joku muukin uusi: Tervetuloa joukkooon mahtavaan!![/color]
[color=fuchsia]MARGELLA oli ikäviä uutisia :( *suuri voimahali* sinulle!! Toivotaan että kaikki menisi hyvin ja tärppi kävisi silti.[/color]
[color=blue]NELLAMAIJALLE pahoittelut tädistä! Kyllä sen tärpin niin jo teillekin olisi suonut :([/color]
[color=fuchsia]HERMIONE, ROUVAVAUVA ja DIZKU ainakin piinailee!! Mikä tilannne? *bdbdbd*[/color]
[color=blue]SARA-MARIALLE voimia muuttopuuhiin! Itse monta kertaa muuttaneena tiedän kuinka suuri rumba se on![/color]
[color=fuchsia]AQUAN ja S-K:n oli täti yllättänyt, pahoittelut!! Voi että, kyllä se plussa saisi tulla jo teillekin![/color]
[color=blue]HÄPÖLLE moikka ja tsemppiä tikutteluun!![/color]
[color=fuchsia]Galluppiakin taisi olla ainakin siitä kuinka kauan on täällä pyörinyt. Mä oon vauvalehden sivuja lukenut siitä asti kun eräs ystäväni alkoin odottamaan vauvaa eli vuodesta 2003. Vähän aikaa olin kuumeilupuolellakin silloin, mutta sitten sattui kaikenlaista (mm. ero exästä) ja kuumeilut sai jäädä. Tuolla nimipalstalla oon palstaillut muistaakseni vuodesta 2005. Tänne kuumeilupuolelle tuli oikein " tosissani" viime huhtikuulla, jolloin alettiin yrittämään. Sitten oli vähän yritystaukoa häiden takia ja marraskuulla tulin taas. En oo oikein varma että mikä yrityskierto on kun pari taisi olla sellaista puoliyrittämistä, mutta yk 6 taitaa nyt olla menossa " virallisesti" . Aika vähän kun ajattelee että olen palstalla roikkunut jo niin kauan ja monelle muullakin on yrityskiertoja enemmän.[/color]
[color=blue]Kaikille muillekin enskoille vilkutuksia ja mukavaa torstaita!! Koitan taas kirjoitella vähän ahkerammin ja luultavasti kirjoittelenkin sitä ahkerammin mitä enemmän piinailen :)[/color]
[color=fuchsia]T: Juli[/color]