olen ihastunut naiseen joita on Suomessa vain kuusi
Kommentit (27)
Mulla olikin niin harvinainen sukunimi, ettei niitä ole Suomessa enää edes kolmeakymmentä. Oli se kyllä hieman omituinen ja hankala, siksi vaihdoin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Huh. En oo minä. Jes!
Paha, kun tajusin, että mulla olisi netissä noin kuusi kaimaa ja lisäksi sekä tavallinen, että epätavallinen nimi. Nyt kuumottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olikin niin harvinainen sukunimi, ettei niitä ole Suomessa enää edes kolmeakymmentä. Oli se kyllä hieman omituinen ja hankala, siksi vaihdoin toiseen.
No mulla oli ennen vanhaan siinä mielessä harvinainen, että yleensä melko suuri osa samalla sukunimellä olevista oli sukua ja on edelleenkin tietyillä alueilla. Mut suku ja sukuun tulleet on kasvanut niin, että enää muualla Suomessa olevat ei ole samaa sukuhaaraa.
Niin? Random tuntematon henkilö on ihastunut randomiin tuntemattomaan naiseen ja haluaa keskustella siitä randomien tuntemattomien palstalaisten kanssa. Tää oli mun kontribuutio. Upea keskustelu jatkukoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Random tuntematon henkilö on ihastunut randomiin tuntemattomaan naiseen ja haluaa keskustella siitä randomien tuntemattomien palstalaisten kanssa. Tää oli mun kontribuutio. Upea keskustelu jatkukoon.
Niinhän se on. Trollin netti-ihastuksia ja muutenkin, trollilla on niitä netti-ihastuksia varmasti enemmän kuin yksi. Vauvalta hakkeroinut muutaman kärkkään kommentoijan.
Olen niin iloinen, kun trolli on löytänyt googlesta uuden ihastuksen vai oliko discordista? Älä vaan sekoita kaimaan.