Mistä löytää tämän tyyppiset rintaliivit ja millä nimellä?
Olen ranka-ongelmainen ihminen ja tavalliset rintsikat sattuu. Käyttäisin mielelläni kaarituettuja ja kevyesti topattuja liivejä, mutta ei vaan pysty noita tavallisia. Melko joustamattomasta materiaalista olevia ainakaan.
Haluaisin ns toppimalliset liivit eli joustavaa materiaalia, vaikka "bikinimatskua" olevia mutta silti nätit liivit, jotka nostaa rintoja. Eli joko kaarituki, tai ainakin muotoiltu kevyt toppaus. Eli en halua urheilutoppia joka litistää.
Mutta onko tällaisia olemassa? Ja millä hakusanalla etsiä netistä? Plus että mitä verkkokauppaa suosittelette?
Kommentit (61)
Kiitos näistä vinkeistä! Tänään tilailen joitain :) ap
https://www.missmary.com/fi/bra
Tuolta mulla on kaarituettomat liivit, jotka ovat aivan loistavat.
Ihan joku liiviliike.
Ja jos on köyhä niin ehkä jostain Sheinistä tai Temusta voi säkällä saada kunnolliset.
Epäsuositus Comfit. Tuli väärää kokoa ja palautus maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Epäsuositus Comfit. Tuli väärää kokoa ja palautus maksullinen.
Mulla taas päinvastainen kokemus. Hyvät oli istuivat todella hyvin, tulivatkin nopeasti. Tarkoitus on tilata vielä pari lisää.
Tää oli hyvä ketju, bongasin nuo braletet. Pakko hankkia!
En tiedä mitään karmeampaa kuin mennä jonnekin liiviliikkeeseen. Vieras ihminen arvioi tissisi ja päättää millaiset liivit sulla pitää olla ja sitten vielä tunkee sovituskoppiin kun olet siellä sovittamassa ja tunkee käsiä ihosi ja liivien väliin ja tuijottaa rintojasi 20 sentin päästä. Ei helkatissa! Ei IKINÄ enää.
"toppimalliset kaarituetut bikinit" nyt kyllä pistit aika pahan kysymyksen
Vierailija kirjoitti:
"toppimalliset kaarituetut bikinit" nyt kyllä pistit aika pahan kysymyksen
Ei vaan toppimalliset, mielellään kaarituet ja voisi olla bikinikangasta. En etsi bikineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla näitä.
https://www.kappahl.com/fi-fi/naiset/alusvaatteet/rintaliivit/kaarituet…
Huh kylläpä on ketjuliikkeiden rintsikoiden hinnat pompsahtaneet!
se on sitä vihreää siirtymää. verot nousee ja kuljetuskustannukset nousee ja kauppiaiden ahneus nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla näitä.
https://www.kappahl.com/fi-fi/naiset/alusvaatteet/rintaliivit/kaarituet…
Nätit, mutta turhan kapeat takaa ja olkaimetkin saisi olla leveämmät. Ap
Eikä edes saatavilla enää.
T-paitaliivejä tarkoitat? Muotoon prässättyjä? Vai niitä joissa on madallettu, half-cup-leikkaus ja tällöin myös useimmiten kevyt tuki?
Sloggi zero feel! Eri mallisia, kevyesti topattuja mut voi käyttää ilmankin. On ns. biksukangasta. Mulla sekä toppi- että perinteisemmän mallisia. Supermukavia päällä mut näyttää hyvältä. Saa esim. sokos, stokka, cubus ja niiden verkkokaupoista ja zalando. Ehkä jopa prisma ja cittarikin!
Vierailija kirjoitti:
T-paitaliivejä tarkoitat? Muotoon prässättyjä? Vai niitä joissa on madallettu, half-cup-leikkaus ja tällöin myös useimmiten kevyt tuki?
Kommenttisi on hepreaa mulle 😄 En siis etsi mitään tiettyjä liivejä "jotka olen nähnyt jossain", vaan kun kuvittelen mielessäni liivit jotka olisi mun kropalle ja toiveille parhaat, niin ne olisi ns toppimalliset, joko kaarituet tai ainakin kevyt toppaus löytyisi ja kangas olisi joustavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sloggi zero feel! Eri mallisia, kevyesti topattuja mut voi käyttää ilmankin. On ns. biksukangasta. Mulla sekä toppi- että perinteisemmän mallisia. Supermukavia päällä mut näyttää hyvältä. Saa esim. sokos, stokka, cubus ja niiden verkkokaupoista ja zalando. Ehkä jopa prisma ja cittarikin!
Näyttää aika täydellisiltä! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään karmeampaa kuin mennä jonnekin liiviliikkeeseen. Vieras ihminen arvioi tissisi ja päättää millaiset liivit sulla pitää olla ja sitten vielä tunkee sovituskoppiin kun olet siellä sovittamassa ja tunkee käsiä ihosi ja liivien väliin ja tuijottaa rintojasi 20 sentin päästä. Ei helkatissa! Ei IKINÄ enää.
Samanlainen kokemus. Sovitin liivejä kopissa kaikessa rauhassa, niin myyjä vetäisi verhon auki, että mitäs tänne kuuluu, ovatko sopivat? Sillä hetkellä päätin, etten osta sieltä ikinä mitään. Päätti vissiin moni muukin, kun lopettivat liikkeen kannattamattomana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vielä, Sloggi zero feel braletet ostin halpakaupasta ja ovat kyllä tosi hyvät!
Suosittelen kokeilemaan puuvillaisia rintaliivejä. Niissä on kaarituki, mutta muuten on kevyet eikä yleensä tunnu päällä missään kohtaa, ei varsinkaan hiosta helteillä. Joissakin on toppaus, ei kaikissa. Niissä HM puuvillaliiveissä on sellainen tosi ohut ja kevyt toppaus, mut tykkään enemmän muiden liikkeiden puuvillarintaliiveistä, joissa ei ole toppauksia.
Triumph doreen.