Töihin seksikkäänä
Mietin aina minä päivänä pukeudun töihin seksikkäänä ja mitä tuoksua. Jos olen pomon kanssa samaan aikaan, pukeudun niin että paras puoleni takapuoli erottuu hyvin. Miehelleni ei kiinnosta enään esitellä. Onko sairasta ja väärin kumppania kohtaan??
Kommentit (7)
Taidat hyötyä miehestäsi aika paljon etkä voi jättää. Luuletko ettei mies tajua
Voin naisena sanoa että kyllä mies tajuaa. Sanot varmasti miestäsi mustasukkaiseksi puolustaaksesi omaa käytöstä. Olet varmaan niin tyhmä että käytät vielä seksikkäitä alusvaatteitakin töissä ja oman miehen vieressä tavallisia. HÄPEÄ!!!
Mietin vaan että eikös tuollainen ole raskasta elämää kun joudut varmasti ajattelemaan ettei miehesi huomaisi.
N41
en tiedä onko sairasta, mutta sen tiedän, että annat joku päivä pildeesi pomolle!
Kyllähän mies voi tuollaisia merkkejä huomata. Itse ainakin tarkkailin kaikkia merkkejä, kun epäilin sutinaa. Esim. vaimo ajeli itsensä posliiniksi niin heti pohdin, kuka pyysi sitä. Toisen kerran hän yhtäkkiä totesi, ettei hän aio kuukautisten aikana seksiä harrastaa. Ihmettelin sitä, kun ei me olla sellaista touhuttu vuosiin. Kenen kanssa hän sellaista harkitsi.
Taidat olla sairas. Omaatuntoa ei ainakaan ole. En pystyisi silmiin katsomaan omaa miestäni.
N36