Liika märkyys
Kertokaa nyt kokemuksianne liiasta märkyydestä? Olen useamman kumppanin kanssa ollut ja aina on kaikki ollut enemmänkin innoissaan märkyydestä. Nykyinen kumppani harmistuu jos on liian kosteaa ja kitka menee. Miten tässä nyt toimitaan?
Kommentit (18)
Sama ongelma, varsinkin kun oikein on orgasmi tulossa: mies ihan märkä lakanaa myöten ja kulli ui kuin uimahallissa! Kai siimä tunto häviää.
Ihan tosi märkinä molemmat. Mies toki innoissaan kun sa mulle tuottaa uoean orgasmin kalulla ja sormin...mutta eihän toi nyt sillai ole kivaa..Tosin sitten aletaan uudestaan jossain vaiheessa.
Saan sitten lisääkin. Ihan mies mulla.
Siksi on parasta panna kuivaa naista.
Ei pillussa kuulu kitkaa olla vaan pieni puristus ja imu. Kitkalla saa paikat vaan rikki.
Kyllä mä sata kertaa ennemmin ottaisin märkyyden kuin kuivuuden. Itse kans märistyn helposti.
N
Oletteko yrittäneet parantaa tuntumaa kokeilemalla uusia asentoja?
Runsas kostuminen pitkittää tulemista, ellei sitten pimpsalihasten työskentely saa vehjettä laukeamaan. Jos orgasmi antaa odottaa itseään, voi vaihdella asentoja ja panopaikkoja tai vaihtaa suuseksiin välillä. Mieluummin nautin naisen omasta liukkaudesta kun lisään liukuvoidetta pitkissä paneskeluissa. M48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sata kertaa ennemmin ottaisin märkyyden kuin kuivuuden. Itse kans märistyn helposti.
N
Märistyn 😂
Mielummin panen naista peppuun jos on liian märkä...Onpahan kunnon tuntuma.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan!
Joo on.
Super märästä pimpistä ne kiihottavimmat äänet lähtee. Ja näkee, sekä tuntee miten nainen aidon oikeasti nauttii. Parasta ikinä!! Sinun pimpalle riittäisi ottajia, niin miehissä kuin naisissa.
Minulla oli aikoinaan fwb suhde ja sillä tytöllä oli jotain uskomatonta. Yhdynnän jälkeen sänky märkänä petauspatjan läpi patjalle asti.
Tämä nainen häpesi sitä. Säikähti omaa kosteuttaa. Minä sanoin, että ota rauhallisesti ja nauti. Tämä on seksikkäintä ikinä. Sain vakuuttuneeksi, mutta kyllä siitä käytiin keskustelua ties monenko yhdynnän jälkeen, kunnes uskoi että TODELLA tykkään.
Märkä on aina parempi kuin kuiva vagina. Ja mitä märempi sen parempi.
Mietit sitten 50v ylitettyäsi apteekissa, hiukan häpeillen, siinä hyllyjen välissä liukuvoiteita vertaillessa, että mitä tapahtui. Minähän olin ennen helposti "ylimärkä" .
Ei ole ylimärkää pimppaa. Ylikiihottava olisi sille paljon osuvampi termi. Nauti ihanuudestasi, äläkä suostu häpeämään sellaista minkä moni haluaisi, muttei koskaan rahallakaan saa.
Vaimo tullut siihen ikään, että liukkari on tullut lähes pakolliseksi, ei meinaa limakalvot muuten enää kestää.
Kuitenkin huomaan, että kun vaimo on oikein kunnolla kiihottunut ja täysillä menossa mukana, niin kyllä kosteutta riittää vielä ihan omasta takaakin.
Olen niitä miehiä, joille märkä pillu on paras pillu. Mitä märempi, sen parempi! Ja ne äänet... ai s-tana!
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tulee joskus kuivia...
Märkä pillu paras,voihan sen nuolla kuivemmaksi,vaimoa kun olen pannut niin aina välillä nuolen sille orkut,homma kestää 1-2tuntia parhaimmillaan.Sgruittaakin välillä nuollessa,tosi ihanaa,auttaa nestehukkaan kun muistaa niellä sen suihkulähteen.
Liikaa märkyys ei ole mikään ongelma. Päinvastoin. Luistaa hyvin ja se litinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tulee joskus kuivia...
Vaatii ohuen kullin, että pystyisi naimaan kuivaan pilluun, ettei sattuisi kulliin ja ylipäätään olisi mahdollista mennä pilluun sisään.Sama kuin yrittäisi ahtaa kovana seisovaa kullia liian pieneen wc paperin hylsyyn. Mahdoton paikka ja kivuliasta miehellekin. Pienikulisten on ilmeisen vaikea ymmärtää, miksi isokaluiset joutuu opettelemaan naisen nuolemisen ja sormettamisen, jotta yhdynnät olisi ylipäätään mahdollisia. Esileikin osaaminen ja tekeminen on heille enemmän tai vähemmän pakollista, jotta molemmat nauttisivat yhdynnöistä.
Saa alapeukuttaa, mutta tämä on faktaa. Isokulliset tietää.
Ethän asialle mitään voi. Sama kun harmittelet ettei miehen pieni muna tunnu kun kostuu.