Motonet kerava
Vaimo kävi vaihta auton ajovalot Motonet kumpikin puoli 75€. Huijausta ei mennä enää koskaan tohon puljuun auto korjaamaan. Ei maksa kyllä muualla noi paljon. En suosittele auto huoltoa mulla saa parempaa palvelua.
Kommentit (11)
Jos on peukalo keskellä kämmentä, eikä osaa itse vaihtaa niin sitten pitää maksaa joku tekemään työ puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok hinta, noin 50-100e paikasta riippuen.
Mä vaihdan yleensä itse.
Ihmiset on kyllä tolkuttoman laiskoja ja aikaansaamattomia. Uudet polttimot saa kymmenellä eurolla ja vaihtamiseen menee varttitunti. Siinä jää aika hyvä "tuntipalkka" itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdan yleensä itse.
Ihmiset on kyllä tolkuttoman laiskoja ja aikaansaamattomia. Uudet polttimot saa kymmenellä eurolla ja vaihtamiseen menee varttitunti. Siinä jää aika hyvä "tuntipalkka" itselle.
Vähän riippuu autosta ja nakkisormien paksuudesta. Aika monelta jää vartissa vaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdan yleensä itse.
Sä ajat vanhalla romulla. Uusissa autoissa ei voi vaihtaa lamppuja helposti.
Xenonit on toisinaan aika hankala vaihtaa verrattuna vaikka H7 tms. Siitä varmaan hinta
Eipä Motonet oo enää pitkään aikaan yrittänyt halpa ollakaan.
Yrittää laajentaa väkisin vuodesta toiseen ja kustannukset nousee.
Ihan eri liike nykyään, kuin 6-7 vuotta sitten. Mielestäni paljon huonompi, mutta toki makuasia.
Oliko heiltä ostettu polttimot silloin yleensä halvempi tai jopa ilmainen
Johonkin Fordiin tai Citroeniin maksaa äkkiä satasen polttimon vaihto kun tekevät ohjeen mukaan. Itse vaihtaen viisi minuuttia . Harvemmin on "ammattilainen" siellä Motonetin kopissa.
Vierailija kirjoitti:
Xenonit on toisinaan aika hankala vaihtaa verrattuna vaikka H7 tms. Siitä varmaan hinta
Ei ne nyt sentään niin hankalat ole vaihtaa. (Riippuen tietysti automerkistä ja mallista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdan yleensä itse.
Sä ajat vanhalla romulla. Uusissa autoissa ei voi vaihtaa lamppuja helposti.
Miksei voisi? Hyvin olen tähän mennessä onnistunut jokaiseen autoon vaihtamaan itse. Niin uuteen kuin vanhaan.
Mä vaihdan yleensä itse.