Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yksityisten lääkäreiden kelakorvaukset poistuisivat, saisivatko työikäiset yhtä hyvää hoitoa julkisella sektorilla?

Vierailija
07.05.2024 |

Miten on? Pääseekö lääkäriin kohtuuajassa, jotta työstä ei joudu olemaan paljoa pois? Saako vaikuttavaa hoitoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorvaus on hyttysenpissan verran laskussa, joten ei merkitystä, maksetaanko sitä vai ei. Työterveys ei läheskään kaikilla kata muuta kuin perusasiat.

Vierailija
2/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella ei oteta edes hoitoon. Olen yrittänyt saada lapsen allergiatestejä tehtyä terveyskeskuksessa, mutta eivät ota. Eivät edes mahdollisesti hengenvaarallisia pähkinäallergioita. Hoitamattako me jätämme lapsemme ja itsemme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kesäkuussa yritin saada aikaa terveyskeskukseen, sanottiin että "tälle vuodelle ei enää ole vapaita aikoja" Pakko oli mennä yksityiselle.

Vierailija
4/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naiset käyvät gynekologilla jos ei yksityisellä? Useampi joutuu myös käyttämään hammaslääkärin palvelut yksityisellä. Kuten itse ja olen eläkeläinen.

Vierailija
5/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella sektorilla Nyt ei olisi jonoja ,jos työläisiet pysyisivät firmanlääkäreillä.

Vierailija
6/6 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorvauksia pitäisi nostaa lisää, koska yksityinen sektori on ainoa, jonne pääsee lääkärille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi