Mikä on pettämistä?
Lähiaikoina on täällä ollut paljon keskustelua pettämisestä. Minkä lasket pettämiseksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos katsotaan pettämistä pelkästään seksitekojen kautta jättäen flirttailut, tunteet ja ehkä pussailut pois, niin kaikki yhdynnät ovat pettämistä ja intiimin suuseksin antaminen on pahaa pettämistä. Sen sijaan yksipuolisen suuseksin vastaanottaminen on ehkä jopa anteeksi annettavaa pettämistä, jos pettämistä yleensäkään. Se on tavallaan rinnastettavissa masturbaatioon, missä tavoitteena ei ole mikään muu kuin saada orgasmi; tässä tapauksessa ei oman käden tai lelun kautta, vaan käyttäen jonkun suuta siihen.
Yksipuolista suuseksiä ei taida saada kuin happy ending hieronnoissa. Tietty naisten voisi olla mahdollista löytää miehiä jotka olisivat innokkaita nuolemaan ilmaiseksi ja ilman mitään muuta.
Suutelu jo pettämistä. Kukaan ei suutele jos ei tunteita ja kiinnostusta ole
Vierailija kirjoitti:
Se mikä rikkoo teidän yhdessä sopimia rajoja.
Eli jos ei erikseen ole sovittu mitään rajoja, voi tehdä mitä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki se mitä et tekisi kumppanin seistessä vieressä.
Paskalla käyminen? Tamponin vaihtaminen?
Tapana ei ole, mutta molempia olen tehnyt kumppanin seistessä vieressä (hakiessa jotain vessasta). Runkannut olen myös, mutta kyllä mun mies silloin tekee muuta kuin katselee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki se mitä et tekisi kumppanin seistessä vieressä.
Eli nuuskan käyttö on pettämistä?
Asiat mistä ei voi kertoa toiselle, eli salailu. Olkoonkin se vaikkapa flirttailun salailua, syystä että "jos kerron niin se toinen suuttuu" eli tietoisesti rikot hänen rajojaan eli petät.
Sillä ei ole mitään väliä mihin kukin vetää omat rajansa, vaan sillä että niitä kunnioittaa. Toki olisi hyvä keskustella niistä jos ne on normaalia tiukemmat tai löysemmät.
Esim. itse en hyväksy että naiseni on missään kosketuksessa toisen miehen kanssa, esim hierojalla tai fysioterapeutilla jne. Poislukien nyt joku kättely tai hammaslääkäri. Näistä on aina keskusteltu etukäteen ennen parisuhteen syventymistä ettei tule yllätyksenä.
Rakastuminen on pettämistä, mutta esim maksulisessa vierailu ei minusta kuulu tähän
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on pettämistä, mutta esim maksulisessa vierailu ei minusta kuulu tähän
Tokihan muita saa panna, jos vain tyydyttää itsensä eikä välitä toisen nautinnosta yhtään.
Sehän on oikeastaan huomaavaista, jos oma vaimo ei tykkää vaikka kovakouraisesta anaaliseksistä ja käyttää muita naisia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen toiminta, mikä itsestä tuntuisi pahalta toisen tekemänä.
Mikä tuntuisi pahalle toisen tekemänä?
Anaaliseksi ilman lämmittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat mistä ei voi kertoa toiselle, eli salailu. Olkoonkin se vaikkapa flirttailun salailua, syystä että "jos kerron niin se toinen suuttuu" eli tietoisesti rikot hänen rajojaan eli petät.
Sillä ei ole mitään väliä mihin kukin vetää omat rajansa, vaan sillä että niitä kunnioittaa. Toki olisi hyvä keskustella niistä jos ne on normaalia tiukemmat tai löysemmät.
Esim. itse en hyväksy että naiseni on missään kosketuksessa toisen miehen kanssa, esim hierojalla tai fysioterapeutilla jne. Poislukien nyt joku kättely tai hammaslääkäri. Näistä on aina keskusteltu etukäteen ennen parisuhteen syventymistä ettei tule yllätyksenä.
Me ollaan sovittu, että vaimo saa käydä tietyn määrän verran vieraissa vuodessa ja kertoo aina minulle, kun on käynyt. Hän sallii minulle rajattoman määrän vieraita, ja haluaa, etten minä kerro hänelle mitään. Tässä on paljonkin tapoja rikkoa rajoja. Kerran tsekkasin Tinderiä hänen läsnäollessaan mutta hänen näkemättään, ja hän koki sen olevan epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsotaan pettämistä pelkästään seksitekojen kautta jättäen flirttailut, tunteet ja ehkä pussailut pois, niin kaikki yhdynnät ovat pettämistä ja intiimin suuseksin antaminen on pahaa pettämistä. Sen sijaan yksipuolisen suuseksin vastaanottaminen on ehkä jopa anteeksi annettavaa pettämistä, jos pettämistä yleensäkään. Se on tavallaan rinnastettavissa masturbaatioon, missä tavoitteena ei ole mikään muu kuin saada orgasmi; tässä tapauksessa ei oman käden tai lelun kautta, vaan käyttäen jonkun suuta siihen.
Mitä jos sun puoliso harrastaa tätä päivittäin?
Meillä meni kotona oudoksi nämä keskustelut. Epäilen puolison pettäneen useammankin kerran. Outoa, että 20 vuodenavioliiton jälkeen puoliso ei muka tiedä, mikä on pettämistä, mutta ei salli minun tehdä samoin.
No jos kotona on seksi loppunut niin se vaimon oma pihtaus on pettämistä. Pettänyt miehensä olla antamatta edes säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisen olla julkisella paikalla säkitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kumppanisi samaa mieltä? Ihmisen ostaminen on aika vakava asia.
Onko kampaajalla tai parturissa käynti pettämistä. Siinä ostetaan toinen ihminen, jonka pitää koskettaa suun päätä, ottaa hiuksia käteensä ja käsitellä näitä hiuksia. Ja jos siihen kuuluu vielä hiusten pesu, niin siinähän kampaaja todellakin hieroo hellästi hyväksikäyttäjän päätä. Ihmisen ostaminen on aina arveluttavaa, vaikka puoliso sen voisikin vielä hyväksyä. Ja jos puoliso hyväksyy sen, niin samalla hän edesauttaa omalla toiminnallaan ihmisen ostamista.
Paskalla käyminen? Tamponin vaihtaminen?