Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eila säästää satoja euroja vuodessa leikkaamalla hiuksensa itse Kampaamokäyntejä harvennetaan nyt hintojen vuoksi

Vierailija
07.05.2024 |

https://yle.fi/a/74-20087337

Näin teen minäkin. Meillä mä leikkaan omat ja meidän kaikkien hiukset. Laadukkaita parturisettejä saa edullisesti ja netistä löytyy hyviä ohjevideoita joita hyödyntää. Säästyy pitkä penni. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin hiukseni kampaajalla viimeksi vuonna -19. Metsään meni niin että rytisi. Jouduin jälleen kerran tasaamaan toista sivua kotona. Sivut oli eri mittaiset. 

Yksi tuttava tuli juuri kampaamosta, ja oli leikkauttanut muutaman sentin pituudesta. Jouduin sitten häneltä leikkaamaan leikkaamattoman tupsun sivulta pois. Kampaaja oli ollut niin huolimaton.

Vierailija
2/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 80-luvulta lähtien ajanut itse koneella siilin. Niin paljon olen säästänyt että nykyään olen jo miljonääri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puoleentoista vuoteen käynyt kampaajalla. Minulla on lyhyehköt hiukset, joita leikkasin itse edestä ja tyttäreni takaa. Säästö on tosiaan satasia. Mielelläni kävisin kampaajalla, jos rahani riittäisivät 

Vierailija
4/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit maksavat kans paljon, onko itse tehty.

Käyn hyvällä parturilla joka osaa leikata.

En osaa leikata itse.

Vierailija
5/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh älkääs nyt. Tuo on kuule vakava juttu tuo hiustenleikkaus.

Mitä pyörii sellaisen henkilön päässä, joka ei leikkauta säännöllisesti hiuksiaan? Yksi psykoterapian aihe tuokin. 

Vierailija
6/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina leikannut lasteni hiukset, he ovat nyt 18 ja 21v. Itse kävin ennen 2-3 x vuodessa kampaajalla, niin kauan kuin otin raitoja. Sitten lopetin värjäykset ja kävin enää kerran kahdessa vuodessa. Nyt taloudellisista syistä opettelen leikkaamaan kokonaan itse. Ainoastaan, jos muutan mallin kokonaan aion säästää päästäkseni kampaajalle. Ongelma on myös surkeat suomalaiset kampaajat, jotka ei kuuntele mitä pyydetään. Lopetin raitojen ottamisen 2019, kun kampaaja teki päinvastoin mitä pyysin. En jaksa enää tulla  itku kurkussa kampaajalta lompakko tyhjänä.

Vierailija
7/7 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella leikkaan itsekin mutta olen mies.

En edes leikkaa siiliä vaan päältä hiukan pidempi, sivuilta ja takaa lyhyt ja feidaukset.

EI kiinnosta kiikuttaa rahoja karvojen ajamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi