Äitienpäivä lähestyy.
Järjestänkö juhlat lapsilleni, koska minulla on heidät, vai lapset minulle, koska olen heidän äitinsä. Sain huomautuksen, koska lopetin äidienpäivälounaat, jotka olivat niin viihtyisiä, että juhlijat viipyivät 13 h. En jaksanut passata sohvalla makaavia olemassaoloaan juhlivia perheellisiä.
Kommentit (7)
Miksi tyttäret vaativat, että aviomiehet ja lapset palvelevat ja tuovat lahjoja heille äitienpäivänä. Tulisiko heidänkin järjestää omat juhlansa. Eivät järjestä omia synttäreitäkään.
Äitienpäivänä ei äiti järjestä juhliaan, vaan lapset järjestävät juhlat äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyttäret vaativat, että aviomiehet ja lapset palvelevat ja tuovat lahjoja heille äitienpäivänä. Tulisiko heidänkin järjestää omat juhlansa. Eivät järjestä omia synttäreitäkään.
Koska se on äitienpäivä, tollo. Ei isäkään järjestä isänpäiväjuhliaan itse itselleen.
En laita tikkua ristiin päivän kunniaksi. Omaa äitiä ei enää ole ja jos aikuiset lapset haluaa jotenkin muistaa, se on heidän tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on äitienpäivä, tollo. Ei isäkään järjestä isänpäiväjuhliaan itse itselleen.
Siitähän juuri oli kysymys. Miksi tyttäret odottavat jopa puolisoilta palvelusta, mutta katsovat, että se ei koske heitä suhteessa äitiinsä. Tuliko vieläkään ymmärrettävästi.
Kurjaltahan tuo kuulostaa etteivät halua ottaa toivettasi huomioon.
Toisaalta taas useinhan myös synttäreitään viettävä on juhlien järjestäjä.