Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on sarjaorgasmi?

Vierailija
07.05.2024 |

Mä laukean helposti 3-5 kertaa peräkkäin vibran avulla, ja tämä tapahtuu ihan muutaman minuutin sisällä jos haluan. Orgasmit on kuitenkin ihan selkeästi erillisiä, enkä laukea jos en sitä tavoittele. En oikein hahmota, mitä sarjaorgasmi tarkoittaa. Voisiko joku selittää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös. Tunnistan peräkkäisiä erillisiä, ja pitkän, josta ei meinaa (eikä halua) päästä yli, mutta tuota en. 

Vierailija
2/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarjaorgasmi paljolti sama kuin kohdunkaulaorgasmi? Puhutaan myös syväorgasmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään tietoa. Itse laukean vain kerran, mutta se orgasmi on niin voimakas käytännössä joka kerta, että meinaa taju lähteä. Sama tuleeko se yhdynnässä, nuolemalla, lelulla vai klitoriksen hieromisella. 

Vierailija
4/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgut voi tulla sarjassa tai rinnan, riippuen kytkentätavasta.

Vierailija
5/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laukeen kerran voimakkaasti ja yleensä pyrin heittämään

satsit muijan hiuksiin.

T.Pena

Vierailija
6/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laukeen kerran voimakkaasti ja yleensä pyrin heittämään

satsit muijan hiuksiin.

T.Pena

Kiitos Pentille tästä tiedosta, niin omasta kuin kaikkien tätä palstaa seuraavien puolesta. Tällaista tietoa aloittaja on varmasti halunnutkin.

Vierailija
7/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin saamaan sarjaorgasmeja vasta reilusti yli nelikymppisenä. Siihen asti aina saanut kyllä helposti peräkkäin, noin kolmen minuutin välillä.

Mutta sarjaorgasmin tunnistaa kun sen saa. Minulla se lähtee g pisteestä. Ensimmäinen orgasmi ei laannu koskaan lähtötasolle (siihen missä mulla on paikat vähän hellänä ja herkkänä kosketukselle). Uusi orgasmi tulee ihan selkeänä ja taas hetken laantuu. Yleensä tunnistettavia orgasmeja on noin neljä.

Silloin kun sarjaorgasmia ei tule, niin tottakai tuntuu hyvälle, mutta tilanteessa ei ole selkeää huippua ja laskua.

Olin aivan ällistynyt silloin kun sain ensimmäisen sarjaorgasmin. Onhan se jotenkin epätodellista, että tätäkö se on.

Mulla on onnekseni ollut ihan uskomaton seksi elämä, joka vaan paranee koko ajan.

Yhtenä ratkaisuna hyvään seksielämään on kokeilla uusia seksikumppaneita. Vaikka mulla oli parisuhteessa todella hyvä seksi elämä, niin kyllä se vielä parani kun sain kokea uusien kumppaneiden taidot. Jokainen osaa yleensä jonkun jutun paremmin kuin toinen. 

Vierailija
8/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen. Sarjaorgasmi ei ole kohdunkaula orgasmi. Itse en edes tykkää että kalu osuu pohjaan. Tykkään sen vuoksi myös pienistä kaluista.

Ja Sarjaorgasmit olen saanut miehen sormilla 

Vierailija
9/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän minulla ollut nuorempana sarjaorgasmi kun se kesti noin 3 minuuttia alettuaan. Uuden samanlaisen sain puolen tunnin kuluttua. Sisälsi monta huippua mutta vaginan puristelu ei vaimentunut välillä kokonaan. Myös anuksen sulkijalihakset puristelivat rytmikkäästi koko ajan. Ja kohdunsuussa tuntui yös supistelua. Nyt 10 vuotta myöhemmin saan sellaisen "vain" puoli minuuttia kestävän aina 10 minuutin välein, jos vain miesystävä kestää puoli tuntia tai ylikin. 

Vierailija
10/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä poika kun saa orkun niin n.30 sek ajan tulee lyijykynän vahvuista mäihää

ja sen jälkeen heittelen ns.silakoita jonkin aikaa. 

T.Pena

Vierailija
11/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee emätinorgasmit sarjana, ja saattavat kestää useita minuutteja ja tuntuu että happi loppuu. Tuntuu ihanalta mutta niiden jälkeen pimppi on hellä ja olo voipunut. 

N49

Vierailija
12/14 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän minulla ollut nuorempana sarjaorgasmi kun se kesti noin 3 minuuttia alettuaan. Uuden samanlaisen sain puolen tunnin kuluttua. Sisälsi monta huippua mutta vaginan puristelu ei vaimentunut välillä kokonaan. Myös anuksen sulkijalihakset puristelivat rytmikkäästi koko ajan. Ja kohdunsuussa tuntui yös supistelua. Nyt 10 vuotta myöhemmin saan sellaisen "vain" puoli minuuttia kestävän aina 10 minuutin välein, jos vain miesystävä kestää puoli tuntia tai ylikin. 

Ilmeisesti yhdynnän kestolla on todella iso merkitys useille perättäisille orgasmeille so. tarvitaan kyllä kestävä kumppani.

Vierailija
13/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkoa edelliseen. Sarjaorgasmi ei ole kohdunkaula orgasmi. Itse en edes tykkää että kalu osuu pohjaan. Tykkään sen vuoksi myös pienistä kaluista.

Ja Sarjaorgasmit olen saanut miehen sormilla 

Taidat olla todellinen MILF?

Vierailija
14/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yhdynnän kestolla on todella iso merkitys useille perättäisille orgasmeille so. tarvitaan kyllä kestävä kumppani.

Nainen ei tarvitse yhdyntää orgasmiin. Itse saan nuolemalla ja sormin 5 - 10 orgasmia helposti, kun on osaava rakastaja. Edellisessä suhteessa oli pitkiä yhdyntöjä, mutta ei paljoa esileikkiä ja suuseksiä, niin sain max. yhden orgasmin max joka toinen kerta. En enää ikinä suostu suhteeseen, jossa mies ei tykkää antaa suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan