Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tehnyt useita nega-testejä ennen plussaa??

24.01.2007 |

Mulla normikierto 23-24 pv ja nyt kiertopv 28 menossa. Kierto ei oo koskaan ilman pillereitä ollut noin pitkä eikä kuukautiset oo ollu myöhässä yhtä päivää enempää ku yhden ainoan kerran ja silloin olin raskaana.

Mä oon tehny pari testiä ja ne on olleet selviä negoja eli ei oo tullu ees mitään haamuja. Suurempia raskausoireita ei ole paitsi alituinen väsymys (se oli esikoisestakin) mutta voi toki johtua muustakin. Muutama päivä sitten tuli rinnoista pari tippaa maitoa.

Mitä kaikkia muita syitä on mensujen siirtymiseen/poisjäämiseen? Onko kukaan tehny useita negoja ja vielä joskus paljon myöhemmin saanut kuitenkin plussan? Olen tän kierron suhteen jo toivoani menettämässä. Yritystä kun on takana jo 8kk ni ei jaksaisi taas pettyä...Tunnetta kuukautisten alkamisesta ei nyt enää kuitenkaan varsinaisesti ole, välillä vaan outoa kipua alavatsassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä, itsekin toivoisin näin. Kp 28/28-32 ja tänä aamuna (edelleen nega). Tätioireita mulla kumminkii, eli huomenna tulee kylään.

Katsoppa esim. fertilityfriendsien sivuilta (www.fertilityfriend.com) lämpökäyriä, valitse ne käyrät joissa on negatestit ennen plussausta...niin johan löytyy myöhäisiä plussanneita!

peukkuja sulle!!!

Vierailija
2/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitset vasemmalta: Chart Gallery ja sieltä Browse-kohdasta Search. Laitat sitten Keywordsiksi valikosta Negative HPT before positive HPT.

Sekavasti selitetty, toivottavasti löydät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin 3 negaa kunnes tänään kiertopäivä viiskytjotain!!testasin selkeän plussan!Joten älä heitä kirvestä kaivoon vielä. " unohdat" asian muutamaksi päiväksi ja jos tätiä ei kuulu, testaat sitten uudelleen.

Pidän peukkuja!:)

Vierailija
4/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yritetty esikoista jo toista vuotta -saldona yksi keskenmeno...

Sitten alkoi kierrot sekoilla oikein kunnolla. Aikas monet negat tuli testattua kun kiertojen pituus saattoi olla 45-50pvää. Kävin gynellä asian tiimoilta ja todettiin PCO jota on nyt hoidettu sokerittomuus dietillä;-) ja Metforemillä. Glomi reseptikin löytyy...

Nyttemmin on kierrot tasaantunut ~31pvään.

Ovistestin mukaan tässä kierrossa ovuloitiin ja nyt on kp36 enkä uskalla testata...se pettymys negasta on niin kauhea.

Miehen kanssa sovittiin että, jos sitten viikonloppuna.

Minkään valtakunnan oireita ei mihinkään suuntaan ole joten...

Tsemppiä kaikille samoissa kuvioissa meneville.

Vierailija
5/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastauksista!

Nyt kp siis 29/23-24 eikä menkkoja kuulu. Eilen omituista vatsakipua mutta tänään sitäkään ei ole ollut. Tänään sit tuli kurkku kipeäksi ja kuumeinen olo mutta eipä ollut kuumettakaan. Mittari näytti tasan 37.

Taitaapi olla jotain hormonihäiriöitä...? Pitää vielä ootella ja katsella. Kai sitä jossain vaiheessa? pitää sit lekuriin lähteä jos ei niitä näy.

Plussaonnea kaikille saman asian kanssa painiville!