Tunnetko myötähäpeää Suomen euroviisuedustajasta
Siis ihan hirveää homoeroottista pukeutumista, liikehdintää jne. Sleepy Sleepers oli taidetta tuon rinnalla.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en käsitä niitä housuja. Eihän tuollaisilla pitäisi päästää finaaliin ketään, saatikka itse kilpailuun.
Windowsman tykkää nakuilla muulloinkin, mutta on ehkä väärä paikka harrastaa sitä. Taitaa saada kicksejä itsensä esittelystä, jos elekieltä seuraa.
En ymmärrä miten esitys liittyy windowsiin, tai farkkuihin... enkä ymmärrä sitä kalsaripelleilyä tai shortsikuviotakaan, tai niiden yhteyttä windowsiin. Todella hämmentävä tekele.
Onhan se esitys oikeasti nolo. Ja että shown "hienoin" asia on ottaa housut pois. Kun itse biisi on mitäänsanomaton niin pitää kohauttaa vanhalla kunnon housut pois-menetelmällä. On kyllä noloa. Ja tuntuu kuin olisi suuret odotukset viime vuoden jälkeen ja nyt laitetaan lavalle hyppimään housuton ukko.
Mikä siitä esityksestä tekee hauskan?! Moni sanoo että on hauska, mutta miten? Minulla on todella laaja huumorintaju ja nauru herkässä, mutta tämä esitys ei naurattanut edes ensimmäisellä katselukerralla, oli lähinnä vain hämmentävä. Mikä siitä muka hauskan tekee?
En. On parempaakin tekemistä kuin häpeillä jotain hupailukilpailun edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en käsitä niitä housuja. Eihän tuollaisilla pitäisi päästää finaaliin ketään, saatikka itse kilpailuun.
Tyypillä on selvästi jotain vähän lähmäistä paljastelumieltymystä. Ei mikään random vyölaukkusketsi ysäriltä
Oltiin paikanpäällä umk:ssa ja olihan se siellä hauska kun piilotteli milloin minkäkin paperinipun tai toisen ihmisen pään takana. Mutta tollaset huumorihahmot kuuluis johonkin putoukseen eikä umk/ euroviisuihin, lasten iloksi tollanen on kiva. Mua niin ärsyttää että euroviisutkin on pistetty tällaiseksi nuorten huumoriksi, keski-ikäseltä viedään kaikki!
En. Pikemminkin Kroatian esiintyjästä, kun yrittää olla joku Käärijä kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä esityksestä tekee hauskan?! Moni sanoo että on hauska, mutta miten? Minulla on todella laaja huumorintaju ja nauru herkässä, mutta tämä esitys ei naurattanut edes ensimmäisellä katselukerralla, oli lähinnä vain hämmentävä. Mikä siitä muka hauskan tekee?
Älyttömyys.
Ihan kamala. Mutta toisaalta, harvoimpa viisuissa hyviä biisejä on
En tunne, lopetin sellaisen tunteen tällaisista asioista joskus vuosituhannen alussa. Ei kyllä iske tämä biisi kuten Käärijä, mutta ihan ok silti.
Vierailija kirjoitti:
En tunne, lopetin sellaisen tunteen tällaisista asioista joskus vuosituhannen alussa. Ei kyllä iske tämä biisi kuten Käärijä, mutta ihan ok silti.
Sama.
Kyllä, tosin viime vuonna sama tunne oli vahvempi. Joo, alapeukkuja saan, mutta rehellinen pitää olla.
Luokattoman huno, olisi parempi ollut jättää väliin.
Vuosi sitten myötähävettiin Käärijää, nyt tätä. Se on minusta hauskaa!
Yrjö lentää kun kuviakin noista katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten myötähävettiin Käärijää, nyt tätä. Se on minusta hauskaa!
Muakin huvittaa tää myötähäpeän määrä.
Homoerotiikkaa tuossa ei ole yhtään. Ehkä jos olisi toisenlainen mies, voisi jotain erotiikkaakin löytyä, ja silloin sitä viitsisi katsoa ihan tällainen heteronainenkin. Tuo on vain todella huonoa makua edustava esiintymisasu ja siihen päälle täysin olematon laulu, josta en minuutin päästä kuuntelusta osaa edes kertosäettä. Menee tasossaan samaan kuin se taannoinen ke ha rei den esiintyminen.
Ei mitään muistikuvaa edes siintä kuinka suomen biisiä hyräillään, vaikka olen ehkä 2 kertaa joskus kuunnellut sen alkusta loppuun. Kuuntellen kernaammin jampstailia