Mitä katoisin Netflixistä tai vastaavasta
Olen jalka murtuneena kotiin juurtuneena, en keksi enää katsottavaa. Katsoin juuri Wednesday, From, Breaking Bad toista kertaa, Baby reindeer ja sitten jotain satunnaisia yksittäisiä jaksoja milloin mistäkin. Haluaisin jotain jännittävää esim tuo From oli sellainen mikä piti jännitystä yllä. Sama Breaking Bad. Squid game myös katsottu.
Mitään muuta en voi tehdä kuin telkkaria katsoa joten auttakaa.
Kommentit (35)
Suosittelen netflixissä sellaista sarjaa kuin From.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen netflixissä sellaista sarjaa kuin From.
Oho ap olikin sen jo katsonut. No siinä tapauksessa Body problems
Cobra Kai, 30min jaksoja karate kid hengessä 👊💪😎
Queen of the South, huumekuningatar.
Lemmikkieläinten salaisuudet, // eläimet on jänniä
Suolisto, avain terveyteen, // motivaation kasvisten syömiseen koheni
Lasinpuhaltajien kisa, // jotku ne vain osaa
Kissan kiehtova mieli. // katson omaa kattila uusin silmin.
Onko rakkaus sokea, // kohuttu sarja ja onhan tässä ideaa.
Suuri kukkakisa // uskomattomia luomuksia
Juhannusyö // paljon suositeltu ja olihan se ihan kiva leffa.
Kiitos, sain kasvatettua tuijotuslistaani hyvin! Ja saa vielä lisätä jos keksii!
Ap
Perustuen siihen, että pidit Breaking Badista ja jos et ole vielä katsonut, niin:
Ozark, Peaky Blinders, Better call Saul, Narcos, House of Cards, Mindhunters, Diplomat
Katso The weekend away. Oli ihan jännittävä jos tykkää thrillereistä.
The Gentlemen oli ohjaaja Guy Ritchielle tyypillistä. Jos tykkäät tyylistä niin tykkäät tästäkin sarjasta. Elokuva on eri. Bingetin melko lailla yhteen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Ozark 👍
Ja jos tykkää tästä niin kannattaa katsoa Bloodline myös, alkaa vähän sekavasti mutta koukuttaa eteenpäin mentäessä.
Aloin eilen katsomaan The Gentlemen -sarjaa. En odottanut siltä juuri mitään, eikä aihepiirikään ole ehkä ihan tyypillisin mitä yleensä katson, mutta koukkuun jäin. Tyylikkäästi tehty sarja, koukuttaa varmasti kunhan jaksaa riittävän pitkään katsella. Ekan jakson ajan olin vähän epäileväinen, mutta viimeistään tokan jakson edetessä olin koukussa. Vahva suositus. IMDB 8,1/10 eli aika kova arvosana, ja syystäkin.
Ozark 👍