Paras imuri joka hoitaa hommat kunnolla?
Kommentit (8)
Bosch. Käy samat akut kuin porakoneeseen ja muihinkin koneisiin kotona.
Sellainen jossa varsi nostaa ihmisen ilmaan ja ihminen leijuu imurin mukana? Imee tehokkaasti parketilta pölyt.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Meillä on joku dysonin hypersuperturbo, olisko v11 jotain, maksoi 600€
Ainoa käyttökelpoinen tehoasetus on "turbo". Sillä akku kestää max 6min. Muilla asetuksilla ei imuroi edes hiekkaa lattialta.
Jos vaihdat suulakkeen ja imuroit vaikka sohvatyynyt, ei turboasentoa voi käyttää koska lattiasuulakkeessa on joku elektroniikka mitä siis pikkusuuttimissa ei ole. Eli ei toimi edes rikkaimurina.
Kyselin tästä dysonin asiakaspalvelusta, on kuulema täysin normaalia.
Siitä eteenpäin olen imuroinnit hoitanut Tokmannin 40€ imurilla, ruma ja äänekäs mutta tekee sen minkä nimi lupaa, eli imee.
Mitä järkeä tuossa on? Järkyttävän kallis eikä tee sitä mitä pitäisi.
Robotti hoitaa meillä imuroinnit. Miksi kukaan haluaisi imuroida itse?
Se mitä kiertävä imurikauppias kaupittelee.
Miele, sitä voi osoitella sormella ja myöhemmin kehua somessa olleensa milloin missäkin mielenosoituksessa.
Epäilen.
Meillä on joku dysonin hypersuperturbo, olisko v11 jotain, maksoi 600€
Ainoa käyttökelpoinen tehoasetus on "turbo". Sillä akku kestää max 6min. Muilla asetuksilla ei imuroi edes hiekkaa lattialta.
Jos vaihdat suulakkeen ja imuroit vaikka sohvatyynyt, ei turboasentoa voi käyttää koska lattiasuulakkeessa on joku elektroniikka mitä siis pikkusuuttimissa ei ole. Eli ei toimi edes rikkaimurina.
Kyselin tästä dysonin asiakaspalvelusta, on kuulema täysin normaalia.
Siitä eteenpäin olen imuroinnit hoitanut Tokmannin 40€ imurilla, ruma ja äänekäs mutta tekee sen minkä nimi lupaa, eli imee.