Paras paikka ostaa pussilakanat?
Haluaisin Finlaysonia mutta on kalliita. Mistä lakanat?
Kommentit (51)
Finlaysonin tai Pentikin sivuilta. Tilasin uutiskirjeet, niin tulee ilmoitukset tarjouksista. Käyn kurkkimassa heidän outlet-osiot usein. Hyvillä tarjouksilla ei jää niin kovaa hintaa!
Pöllit jostain hotellista. Ainoa paikka missä olen vielä nykyäänkin nähnyt kestäviä ja hyvälaatuisia lakanoita. Kaupoista niitä ei saa.
Kirpputori.
Ne tahrat, ne ihanat tahrat.
Stoccalta. Yhdet Pentikit tässä ostin, pesun ja käytin kerran, sen jälkeen niistä tuli koiran tassupyyhkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Finlaysonin tai Pentikin sivuilta. Tilasin uutiskirjeet, niin tulee ilmoitukset tarjouksista. Käyn kurkkimassa heidän outlet-osiot usein. Hyvillä tarjouksilla ei jää niin kovaa hintaa!
Laatu sontaa nykyään. Hintaa kyllä on.
Turkki oli lähin maa jonka löysin - jos puhutaan valmistusmaasta eikä ostomaasta. Kaikkien vaatteiden ja tekstiilien ostaminen on nykyään aivan kamalaa touhua, kun lähes kaikki tulee Kiinan ja muun Aasian myrkkykattiloista. Ja sitten ihmetellään allergisten ihottumien lisääntymistä.
Citymarketissa oli Finlaysonin muumi-pussilakana paketti alennuksessa, 35e, mutta on siitä jo kuukausi. Turkissa siis tehty. Siedettäviä, ei niin pehmeitä kuin toivoisi, mutta ei iho-oireita.
Pehmeitä flanellipuuvillalakanoita kaipaan, aikanaan Hobby Hallista noin 40 vuotta sitten ostamani ovat nyt kuluneet puhki. Olisinpa älynnyt ostaa niitä 4 kpl loppuelämäksi silloin, mutta ostin vain 2 kpl. Mistäpä olisi silloin voinut aavistaa tulevan globalisaation ja sen tuoman myrkkymaailman.
Ikea tietenkin. Oletko jotenkin outo kun kysyt.
Vallilan sivuilla on myös nättejä kuoseja, jos Vallilaa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikea tietenkin. Oletko jotenkin outo kun kysyt.
Jos haluaa näpelöidä jotain vammaisia nepparikiinnityksiä jotka ei pysy kiinni ikinä. Ja laatu aivan kuraa muutenkin.
Kankaatkin maksaa, laadusta en osaa sanoa. Lakanat helppoja ommella.
Oletteko157 ommelleet? Tuleeko edullisemmaksi tai laadukkaimmaksi?
Finnish Design Shopista olen ostanut Teklan pussilakanoita. Ovat parhaita.
Itse olen ostanut Finlaysonin puuvillasatiinisia pussilakanoita, niitä on joskus 60 %:n alennuksessa.
Outoa myöntää, mutta omasta mielestäni lidlin pussilakanat ja tyynyt ovat olleet hintaansa nähden todella laadukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta on meidän kestävimmät.
Idealla on hyviä
Finlaysonit ovat kalliiita mutta nykyisin myös aivan paskoja. Osta mitä tykkäät, nykyisin ei voi luottaa laatuun eikä hinta ihan aina kerro. Finlayson on mennyt aivan pilalle joten boikotoin kunnes laatu paranee huomattavasti. Sama Vallilalla jopa verhoissa. Kalliita ja rumia!
Prismasta. Finnlayson on kiinalainen ja puolet ohuempi kuin se entinen Suomessa tehty.
Cittarista puuvillasatiinia, hyvänlaatuisia, nättejä, edullisia.
https://hamptonandastley.com/collections/bedding