Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä pyllybikineistä?

Vierailija
05.05.2024 |

Lomareissulla kaikki naiset kulkivat rannoilla ja rantojen läheisissä ravintoloissa pyllyt täysin paljaana? Olin ainoa sadoista naisista joilla ei koko takamus ollut avoimena. Kyllä oli miehillä ihmettelemistä kun naiset lähes alasti. Pienet laput nännien ja alapään kohdilla (todella moni täysin ilman yläosaa). Ilman yläosaa myös haettiin rannan läheisistä ravintoloista juomia yms. Jotenkin tuli olo et maailma muuttunut ihan parin vuoden aikana. Oli kyllä joitain miehiäkin jotka oli pyllyt paljaana.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan per*eestä. 

Vierailija
42/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina rannalla käsi shortsien taskussa. T: 64v Setämies.

Mullakin on usein vaikeuksia estää noukkaa nousemasta, etten herättäisi pahennusta, mutta enää ei ole vaaraa, että koskematta laukeaisin shortseihini, niin kuin joskus nuorempana jonkun teiniprinsessan hymyilessä ja venytellessä. 

Minusta näyttää siltä, että nimenomaan hyvin nuoret tyttöset jotka ovat vielä epävarmoja omasta, seksuaalisesta viehätysvoimastaan tahtovat aivan viattomasti testata sitä meihin vanhempiin setiin oppiakseen arvioimaan itseään ja viehätysvoimaansa. He pitävät meitä turvallisina ja itsensä ikäisiä kolleja lähinnä häiritsevinä kiusankappaleina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna syyslomalla etelässä hotellissa jossa suurin osa lomailijoista oli suomalaisia. Taisin olla melkein ainoa jolla oli päällä pyllybikinit. Suurimmalla osalla oli päällä kokouikkari. Tuntu vähän oudolta. Olin kesälläkin etelässä ja kaikilla oli pyllybikinit eikä kokouikkareita näkynyt kellään. Tykkään pitää pyllybikinejä ulkomailla. Suomessa tuntuu et herättää jotain paheksuntaa rannalla. 

Vierailija
44/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on sellaiset tajuttomat löllö-mammuttiperseet. Joita esitellään ylpeänä. 

Vierailija
45/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaa kunhan hanuri on kuoseissa MMM 😋

Harvoin on.

Vierailija
46/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä kävelin puiston läpi ja nurmikolla aurinkoa otti joku neito pienissä pyllybikineissä haaraväli siihen kulkuväylälle päin ja jalat levällään, noh näin sitten ihan pyytämättä paljaan takaliston lisäksi häpyhuuletkin kävelyreissullani, ja varmasti näki kymmenet muutkin. Ehkä voisivat edes pysyä siellä uimarannoilla noiden kanssa revittelemässä...

Ne tekevät tuota aivan tarkoituksella myös uimarannoilla ja nauttivat siitä - eikä ainakaan minulla ole siitä mitään valittamista! Kirkastaahan se koko maailmaa hetkeksi, kun kauppareissullansa saa nähdä tuoreen piirakan!

Ekshibitionismi on osa naisen luontoa ja kokemattomat neitoset haluavat usein ja eri tavoin testata viehätysvoimaansa.

Vierailija
47/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllybikinit eivät muuten sovi joka kropalle. Kaikki naiset eivät tajua tätä. Pitää olla Täydellinen vartalo, pyöreä ja kiinteä persikkapeppu, kapea vyötärö ilman jenkkakahvoja... 

Sivuheittona: Porsaan jenkkakahvoja myydään nimikkeellä ulkofile!

Muuten samaa mieltä.

Vierailija
48/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. I h r a i n e n  s e l l u py l l y näyttää pahalta.

Niin näyttää! Uimarannalla minulle tulee aina sellaisen nähdessäni mieleen, että tuosta valaasta saisi valtavasti traania...

Vierailija
49/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo uimarannta nykyään yhtä persettä. katselet mihin suuntaan tahansa, niin joku tatuoitu teiniemäntä on perse paljaana huomiota hakemassa miehiltä. Tyyliin kuuluu myös irtoripset, jatkuav kännykän räpläys ja petolinnun kynnet. Niin ja se värjätty tukka, kikattaminen ja tyhjä katse. Ja juomana energiajuoma. 

Kas,  heti nuoria naisia halventava viesti.  Ja tantat peukuttaa. 

Tälläkin postaajalla on ollut aikaa tuijotella teinityttöjä. Saahan sitä katsoa, mutta..., 

...mutta joskus saa koskeakin! Teinisutturat esittelevät itseään varsin estottomasti tällaisille warttuneemmille herrasmiehille hymyillen, silmiin katsoen ja pöksyjä sivuun siirtäen.

Viimeksi ihan suomalaisella uimarannalla tyttö oli vatsallaan poikittain uimapatjan päällä pylly pystyssä ja

Olen useamman kerran pannut merkille, miten nuoripari aivan selvästi sekstaa järvessä lapsiperheiden tehdessä hiekkakakkuja rannalla. Pyllybikinit helpottavat ilmeisesti sosiaalista seurustelua!

Vierailija
50/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kokoiset naiset voimaantuvat pyllybikineissä.

Vierailija
51/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sheivaus pyllybikineissä!

Vierailija
52/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina rannalla käsi shortsien taskussa. T: 64v Setämies.

Mullakin on usein vaikeuksia estää noukkaa nousemasta, etten herättäisi pahennusta, mutta enää ei ole vaaraa, että koskematta laukeaisin shortseihini, niin kuin joskus nuorempana jonkun teiniprinsessan hymyilessä ja venytellessä. 

Minusta näyttää siltä, että nimenomaan hyvin nuoret tyttöset jotka ovat vielä epävarmoja omasta, seksuaalisesta viehätysvoimastaan tahtovat aivan viattomasti testata sitä meihin vanhempiin setiin oppiakseen arvioimaan itseään ja viehätysvoimaansa. He pitävät meitä turvallisina ja itsensä ikäisiä kolleja lähinnä häiritsevinä kiusankappaleina. 

Tuohan on vanhastaan tunnettu tosiasia! Muistan kerrankin, miten istuin puistossa puuhun nojaten lukemassa jotain hömppädekkaria, kun kaksi ilmeisen alaikäistä neitokaista makasi huovalla vatsallaan, jalat harallaan minuun päin ja vilkuili muka salaa minua aurinkolasiensa takaa. Näiden nykyisten pyllybikineien haarakappale ei tuollaisessa asennossa peitä paljon mitään! Huomatessaan minun saavan hiljalleen erektion tytöt levittivät jalkojaan lisää ja kääntyivät parempaan poseerausasentoon ja alkaen kikattaa.

No ei siinä mitään, eihän tuollaisessa tilanteessa voi kun nauttia kesästä!

Vierailija
53/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tänä kesänä minäkin t. Täti

Vierailija
54/55 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveät. En näe yhtään syytä miksi esittelisin paljasta takamustani. 

Hah haa, yhdellä lomreissulla Kreetalle, kun tuo muoti oli juuri tullut. Huomasin  50-70 vuotiaan ukkelin pukeutuneena uikkareihin ja paksuihin kultaketjuihin. Hänen nuori daaminsa oli vetänyt tavallisten bikinien alaosan kankkujen väliin ja hyvin itsetietoisena meni pois allasbaarista. Oli mulla naurussa pitelemistä, kun daami ilmeisesti kävi kakkosella, koska vessan pytyn rengasympyrä oli painunut kankkuihin ja reisien takaosaan. Oikein kirkkaan värinen rengas :DD

Vierailija
55/55 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se alkaa, alastomien perseet valtaa rannat ja kaupungit.