Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyysuupumus

Vierailija
05.05.2024 |

Miten pärjäätte sen kanssa, mua välillä ahdistaa se.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt ratkaisua. Satuin pääsemään töihin. Sopparissa tarvittaessa töihin kutsuttava, joten mitään takeita ei ole työn kestosta. 

Mutta lohdutuksena voin sanoa, että ehkä työttömyysahdistus opetti sietämään omia tunteita paremmin ja nyt mikään työongelma ei tunnu niin pahalta. On helppoa kun ei tarvitse itse koko ajan ohjata omaa toimintaansa vaan se määrätään ulkoapäin 8h ajan. Ei tarvitse keksiä joka päivä uudelleen, kuka minä olen ja mitä minä haluan. Henkisesti helpompaa siis.

Vierailija
2/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa olla stressaavaa keksiminen mistä taas hakisi töitä. Pyörittelen samoja paikkoja netistä. Tänään haen päivärahan. Minulla on kyllä mukava virkailija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa olla stressaavaa keksiminen mistä taas hakisi töitä. Pyörittelen samoja paikkoja netistä. Tänään haen päivärahan. Minulla on kyllä mukava virkailija.

Sama. Kiva hakea samoja paikkoja kymmenien tai satojen kanssa ja tietää jo hakiessa ettei pääse edes haastatteluun. Nolottaa hakea jo yliopistoltakin ainakin kymmenettä paikkaa vuoden sisällä.

Vierailija
4/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen tyyli ei työllistymistä lisää, päinvastoin taitaa käydä, nyt kesätyöntekijät töissä. Minusta hallitus ei ole koskaan työttömyydestä tajunnut millaista se oikeasti on.

Vierailija
5/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa, kun tekee välillä jotain muuta, joka ei liity työnhakuun. Jos pääsee töihin, tajuaa miten vähän työ ahdistaa ja töissä on helpompaa mielen kannalta.

Vierailija
6/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista vaihtaa ympäristöä hetkeksi? Joku halpa loma sesongin ulkopuolella tai talonvahdiksi tutuille? Kaverille kylään? Ei ratkaise ongelmaa, mutta tuulettaa vähän päätä.

Vierailija
7/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se helpottaa, kun tekee välillä jotain muuta, joka ei liity työnhakuun. Jos pääsee töihin, tajuaa miten vähän työ ahdistaa ja töissä on helpompaa mielen kannalta.

Niinpä. Itse en ymmärrä yhtään kun moni sanoo kuinka työttömän elämässä on ihanaa (ja kadehdittavaa) vapaus mikä puuttuu töissä käydessä. Minusta taas töissä ollessa on nimenomaan vapaa ja oman elämänsä herra.

Vierailija
8/8 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse en ymmärrä yhtään kun moni sanoo kuinka työttömän elämässä on ihanaa (ja kadehdittavaa) vapaus mikä puuttuu töissä käydessä. Minusta taas töissä ollessa on nimenomaan vapaa ja oman elämänsä herra.

Minulla on erilainen näkemys vapaudesta kuin sinulla. Minulle ei ole vapautta se, että joku toinen määrää mihin kellonaikaan pitää tehdä mitäkin asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä