Olenko pikkumainen, kun nämä asiat häiritsee miesystävässäni?
Näitä tilanteita on alkanut tulla eteen vasta nyt ja olen jo tukevasti ihastunut. Jokainen tapaus kyllä himmentää ihastustani melkoisesti.
Näitä on esim. Inva-paikalle ja perhepaikalle ilman oikeutta pysäköiminen. Jätskipapereiden heittäminen kadulle. 5v lapsensa kuljettaminen autossa ilman mitään istuimia. Auton mittarilukeman ruuvaaminen ennen auton myyntiä. Vastaavia omien sääntöjen mukaan elämistä ilmenee koko ajan. Pikkujuttuja yksittäisinä, mutta alkaa muodostua tietynlainen ikävä asenne hänestä..
Kommentit (8)
En sopisi minun arvoihin tuollainen.
Kallu mikä kallu. Mitkähän ne hyvät puolet on, joihin olet miehessä ihastunut?
Mulle riittäisi mikä tahansa noista salamaeroon. En halua mitään invapaikalle etuilevaa, roskaavaa, lapsen turvallisuuden vaarantavaa tai autokaupoissa huijaavaa "miestä".
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi mikä tahansa noista salamaeroon. En halua mitään invapaikalle etuilevaa, roskaavaa, lapsen turvallisuuden vaarantavaa tai autokaupoissa huijaavaa "miestä".
Seuraavaksi voidaan olettaa ukkelin huijaavan myös naisystäväänsä. Mutta kuka aikuinen mies heittelee jätskipapereita ympäriinsä? Aivan kuin olisi jotenkin vajaaälyinen.
Tää ei voi olla todellinen aloitus. Ihan jäätävän hirveä sikamies.
Nyt ymmärrän myös sen, miksi haukkui exänsä sairaaksi nipottajaksi. Exän haukkuminen on myös melkoinen turn off
Ap
Yksikin asia noista kun yhdenkin kerran tapahtuisi niin musta ei näkyis ees perävaloja enää. itelläkin on kaikkia urpoja ollut mutta rajansa kaikella.
Hyi, mikä ukko. Kyseessä on itsekeskeinen, piittaamaton ja käytöstavaton tollo. Sano vielä, että hän tupakoi autossa vaikka lapsi on kyydissä.