Mihin baariin Vantaalla 37v miehen kannattaa tänään suunnistaa, jos hän haluaa naisseuraa?
Itä-vantaalla asun, ja myls voin autolla liikkua.
Seuraa 25-37v naisesta...mikä baari olisi paras? Tulisuudelma on hyvä, mutta suljettuna loppuvuoteen asti.
Kommentit (60)
lAITAT varaamasi tyrmäystipat äiteen iltakahvuiin ja totetat hurjimmat unelmasi
Kommenteista taas huomaa hyvin miten vihamielisesti täällä suhtaudutaan ihan vain sukupuolen perusteella
Joskus olin 24, ja mies väitti olevansa 28. Vaikutti vanhalta, mutta myöhemmin näin sen kuolinilmoituksesta että oli ollut tuolloin jo 34!
En ikinä anna anteeksi, mädäntykööt helvetissä, onneksi on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset tytöt tykkäävät harrastaa seksia 50 v miesten kanssa, koska se on jännää eikä tarvitse pelätä, että mies ei osaa. Ja kaikista tärkeinta on, että sen ikäinen mies ei tunne parikymppisen kavereita ja juoruile niille. Ja sitten niistä 50-kymppisistä pääsee helposti erooa. Voi selittää, että läpällä vaan, jos joku utelee. Vaatekaappiin saattaa jäädä muutama kallis lahja roikkumaan.
Itte on saanut 18-24v tyttöjä Vantaalta mm. Red Onionista ja Femmasta. Nuoret tytöt tykkää antaa isänsä ikäiselle ilman kumia vieläpä
Vierailija kirjoitti:
Ihku baarista hopeakettu löytää helposti 18v friiduja.
pitääkö ottaa oma pistooli mukaan?
Vierailija kirjoitti:
lAITAT varaamasi tyrmäystipat äiteen iltakahvuiin ja totetat hurjimmat unelmasi
projisoit?
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin 24, ja mies väitti olevansa 28. Vaikutti vanhalta, mutta myöhemmin näin sen kuolinilmoituksesta että oli ollut tuolloin jo 34!
Ja sinä et edes tajua vielä olevasi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset tytöt tykkäävät harrastaa seksia 50 v miesten kanssa, koska se on jännää eikä tarvitse pelätä, että mies ei osaa. Ja kaikista tärkeinta on, että sen ikäinen mies ei tunne parikymppisen kavereita ja juoruile niille. Ja sitten niistä 50-kymppisistä pääsee helposti erooa. Voi selittää, että läpällä vaan, jos joku utelee. Vaatekaappiin saattaa jäädä muutama kallis lahja roikkumaan.
Itte on saanut 18-24v tyttöjä Vantaalta mm. Red Onionista ja Femmasta. Nuoret tytöt tykkää antaa isänsä ikäiselle ilman kumia vieläpä
varo että et ala iskäksi
Itseluottamus on ainakin kohdillaan.
Mummotunneli, saat sopivan ikäistä seuraa.
Ihminen tykkää ihmisestä. Ei ikärajoista.
Suomalaisia naisia kannattaa karttaa, koska ne eivät tajua että hekin saavat. Sekä mies, että nainen saavat. Mutta nämä lukuisat änkyrät, jotka pilaavat suomalaiset naiset luulevat, että vain naiset antavat ja miehet saavat. Näin kummallista ajattelua ei muualla maapallolla tapaa. Seksi on muualla kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun toka aviomies valehteli olevansa 33, olikin 27 ja mä olin 38v,. Ei ikäero haitannut, saimme yhden lapsen.
Vierailija kirjoitti:
No, kävikö flaksi?
Joo, sain pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kävikö flaksi?
Joo, sain pillua.
Mä sain myös pimpsaa red onionista itseäni 19v nuoremmalta 22v friidulta. Pantiin paljaalla kun ei kummallakaan ollut kortsua. Laukesin tisseille mut saatoi mennä vähän sisään myös. No aamulla mimmi totes et e-pilsuja syö eli kaik hyvin
Onko Vantaa hotellin remppa jo valmis
Miksi ap laittaisi alaiäksi oman ikäiset, ja yläiäksi 13v vanhemmat?
Hänhän sanoi että on lähinnä nuorempien kanssa ollut