Vaimo tuli kaupasta, oli ostanut sipsejä ja limukkaa mutta unohtanut minun oluet
Kommentit (39)
Ei vaan se on ihan normaalia että nainen ajattelee vain itseään ja se pitää hyväksyä. Mutta yritäpä miehenä ajatella pelkästään itseäsi etkä tuo naiselle jotain niin sitten se itsekkyys ei olekkaan hyväksyttävää
Kipaseppa joutessas hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään vaimoa ole.
Eikä tämä ole edes oikea vasumieskään. Toki hänelläkään mitään vaimoa ole.
Onpa palsta taas täynnä väkivaltaisia miehiä. Täällä ei taida olla yhtään normaalia miestä, nuokin varmasti väittävät itseään kiltiksi.
Hae itse työttömän toffeeta jos haluat!
Itse en osta ukolleni koskaan kaupasta kaljaa, mutta tänä iltana voin pubissa hänelle yhden tai kaksi tarjota. Me ei juoda kaljaa muulloin kuin musakeikoilla pari, koska siellä ei voi vettä vain lipittää.
Teidän pitää mennä varmaan uudelleen kauppaan. Ehkä hän haluaa että et juo olutta vaan limonadia. Ei tiennyt että haluaisit olutta, ellet ilmaise ajoissa. Entä pizzasi.
Vierailija kirjoitti:
Limukka!
Onpa imbesilli sana, jota vain ääliöt käyttävät.
Limukka? En ole kuullutkaan..hmm. Minusta aika söpöltä kuullostaa. :)
Köyhät kittaa kaljaa minä juon halpoja vuosikertaviinejä jotain 10.000 euroa pullo.
Laitat vaimon kauppaan takaisin niin oppii, koirakin oppii toiston kautta.
Paljon traagisempaa on se, että karkkivasukin unohtui! Kipaisepa reippaana miehenä nyt pikaisesti noutamassa kahden kilon karkkivasu vaimollesi.