Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatko sukulaista tai sukulaisia, jos..

Vierailija
04.05.2024 |

...heillä on vähän rahaa, sairaseläkkeellä, työtön tai palkkataso huono ym. vastaavaa?

Itselläni alkaa vähän tulla jo mitta täyteen, kun eivät ikinä ota yhteyttä muuten kuin pyytämällä rahaa yms. En itsekään ole mikään rikas, että minulla olisi jatkuvasti auttaa heitä, mutta miksi eivät ikinä soita tai lähetä viestiä? Toki olen kysynyt heiltä itseltään, että minkä vuoksi, niin aina mukamas kiire? Hammaslääkäri käynti yhden kerran viikossa tai muuta vastaavaa selitystä? En vain jaksa enää. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa en anna kuin omalle lapselle enkä lainaa kuin parille luotettavalle ystävälle tilapäiseen hätään.

Vierailija
2/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttanut, kun on ollut lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Sun rahoja, ei Sun tartte niitä muille jakaa. Anna mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen jos ylimääräistä on. Tunnen tyyppejä jotka ovat yhteydessä vain kun haluavat jotain, en tykkää.

Vierailija
4/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Sun rahoja, ei Sun tartte niitä muille jakaa. Anna mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen jos ylimääräistä on. Tunnen tyyppejä jotka ovat yhteydessä vain kun haluavat jotain, en tykkää.

Kiitos ihanasta vastauksesta. Ei kyllä ole ylimääräistä, vaan joudun supistamaan omia menoja ym. 

Vierailija
5/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia autan. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt apua. Auttaisin, jos muutenkin olisin tekemisissä mutta en antamalla rahaa. Rlyhkeiden ihmisten kanssa en ole tekemisissä. 

Vierailija
6/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tai se tulotaso ei vaikuta apuun ja rahaa en anna jokatapauksessa.

Vierailija
7/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi