Kovin rokkibändi?
Mikä on mielestäsi kovin Suomalainen rockmusiikkia soittava bändi?
Kommentit (82)
Kirjoitan tähän Eppu Normaali koska en sitä vielä tuolla teksteissä nähnyt ja on ehdottomasti ainakin yksi parhaista.
Kaikkien aikojen paras rock-sanoittaja oli Juice Leskinen, joten maininta hänelle, eikä vain suomen paras vaan maailman.
Ei sentään ihan paras mutta todella hyvä ja omaperäinen Ultra Bra
Smack tietenkin, nirvana soitti näiden biisiä
Ei Suomessa ole ikinä ollut oikein todella hyviä rock-bändejä.
Hurriganes ja Hanoi Rocks parhaimmillaan ihan ok, mutta en mä muutoin tiedä.
Metallipuoli on oma juttunsa sitten, mutta normaaleja rokkibändejä??
Suomessa on tehty paljon sellaista muka-rokkia. Siis rokkisoundeilla ja rokkityylillä tehtyä molli-iskelmää, mutta en pidä sitä oikeana rokkkina.
Oikea rock-musiikki ei sitä paitsi koskaan mene mollista, vaan aina duurista, paitsi jos kyseessä on joku hidas balladi, niin sitten saattaa mennä mollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole ikinä ollut oikein todella hyviä rock-bändejä.
Hurriganes ja Hanoi Rocks parhaimmillaan ihan ok, mutta en mä muutoin tiedä.
Metallipuoli on oma juttunsa sitten, mutta normaaleja rokkibändejä??
Suomessa on tehty paljon sellaista muka-rokkia. Siis rokkisoundeilla ja rokkityylillä tehtyä molli-iskelmää, mutta en pidä sitä oikeana rokkkina.
Oikea rock-musiikki ei sitä paitsi koskaan mene mollista, vaan aina duurista, paitsi jos kyseessä on joku hidas balladi, niin sitten saattaa mennä mollista.
Heavy metal on yksi rock-musiikin tyylisuunta.
Itse asiassa on rock on hyvin laaja sateenvarjo, jonka alla on paljon muutakin, kuin ns. perinteinen rock-musiikki.
Amorphis.
Battle beast.
Beast in black.
Sleepy Sleepers. Joka muuta väittää, on eri mieltä.
Royals (Albert Järvinen, Pave Maijanen, Ismo Kätkä, Mikko Rintanen)
Palstalaiset ei näköjään ole kuunnelleet musiikkia sitten nuoruuden, joka näyttäisi menneen kymmeniä vuosia sitten. Kokeilkaa noita YouTubeen ja klikatkaa auki kaikkia videoita mitä se ehdottaa teille noiden vanhojen suosikkien perusteella. Mummot ja papat saisi vähän päivittää tietojaan :) vanhakin saa nauttia uudesta musiikista.
Vauva sivustossa tarkoittaa lapsenlapsia, ja lapsenlapsenlapsia...
CMX