Fuckbuddy eli panokaveri
Fuckbuddy, eli panokaveri - Onko sitoutumaton seksi mahdollista ilman tunteita?
Kommentit (21)
Tarvitsen naisen, että seksi onnistuu. On siis mahdollista. Tunteet voivat kyllä ajan myötä tulla peliin, jos nainen on kiva ja ok-näköinen.
Onnistuu. Hyvin onnistuu! Mulla niitä kolme kpl,
Yksi on varattu ja paras niistä. En ole kenenkään ihastunut mutta seks.iä on saatava. Mukavia ovat toki kaikki mut ei kiinnosta romantiikka enää.
En jaksa enää parisuhde säätöjä. Oma tupa oma lupa.
Nainen 53
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu. Hyvin onnistuu! Mulla niitä kolme kpl,
Yksi on varattu ja paras niistä. En ole kenenkään ihastunut mutta seks.iä on saatava. Mukavia ovat toki kaikki mut ei kiinnosta romantiikka enää.
En jaksa enää parisuhde säätöjä. Oma tupa oma lupa.
Nainen 53
Kappas, Nainen minun makuuni. Toivotan Sinulle oikein mukavaa viikonloppua!
Mies51
Hitto kun löytyisi nainen Joensuusta fuckbuddyksi 😋Jns M49
Miehenä on kyllä onnistunut, mutta naisilla tuntuu aina tulevan jotain ongelmaa jos tapaankin jonkun seurusteluun sopivan kumppanin.
Nykyään tunteita pitää olla, että seksiin pystyy. Nuorenahan sitä tuli lähdettyä ihan kenen vaan mukaan, kun vaan ulkonäkö miellytti:DD
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tunteita pitää olla, että seksiin pystyy. Nuorenahan sitä tuli lähdettyä ihan kenen vaan mukaan, kun vaan ulkonäkö miellytti:DD
Sama, seksi on turhan päiväistä veivaamista, jos tunteita ei ole tai tuleehan siitä tunne jälkeen päin eli katumus. On ollut fwb-suhde, jossa mies väitti suhteen olevan jotain muuta. Onneksi olen läksyni oppinut, vaikka luottamus aika lailla on murentunut.
Olen eläkkeellä oleva naimisissa oleva mies, ja huvittaa tuo sana fuckbuddy. Mitähän se olisi iskevästi suomeksi. Avioliiton alkuaikoina, kun lapset olivat vielä pieniä, meillä oli miespuolinen perheystävä, molemmille tuttu harrastelijanäyttelijä, niin kuin mekin olimme. Silloin tällöin lauantaisin vietimme iltaa, laitoimme ruokaa ja saunoimme. Toin sitten lapset saunasta ja jätin vaimon ja vieraamme kahden kesken. Mitä siellä tapahtui? Lähinnä kai vaimoani pestiin ja pideltiin hyvänä, valmisteltiin yöhön, josta tuli ahkera.
Minun fuckbuddy -suhteeni on toiminut jo kuutisen vuotta, ilman romanttisia tunteita mutta tietty pitämisen ja kunnioituksen tunne molemmin puolin pitää olla, ei sekään suhde muuten pysy kasassa. Olemme molemmat bi-miehiä, rakkauselämää vietetään yksinomaan vaimojemme kanssa. Fuckbuddy -suhteemme alkoi opiskeluaikana kämppiksinä ollessamme, fyysinen vetovoima oli molemminpuolista ja on vieläkin, mutta ei romanssia ole ei tule.
M30
Kopioit sitten jutut hotlipsin blogista? Miksi?
Tällaiseen ystävään voi kiintyä ja ihastua. Se on kivaa...kukaan ei vaadi mitään. Ilo ja hetkessä mukana oleminen on tärkeintä. Saa koskettaa toista ihmistä ja tehdä hyvää toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä oleva naimisissa oleva mies, ja huvittaa tuo sana fuckbuddy. Mitähän se olisi iskevästi suomeksi. Avioliiton alkuaikoina, kun lapset olivat vielä pieniä, meillä oli miespuolinen perheystävä, molemmille tuttu harrastelijanäyttelijä, niin kuin mekin olimme. Silloin tällöin lauantaisin vietimme iltaa, laitoimme ruokaa ja saunoimme. Toin sitten lapset saunasta ja jätin vaimon ja vieraamme kahden kesken. Mitä siellä tapahtui? Lähinnä kai vaimoani pestiin ja pideltiin hyvänä, valmisteltiin yöhön, josta tuli ahkera.
ennen miehet oli miehiä eikä aisureita
On, olen kokeillut monesti. Joistain tiedän vain etunimen, enkä oikeastaan mitään muuta, en edes asuinpaikkakuntaa. Ja ihan hyvillä mielin muistelennoita kokemuksia.
on kun naisilla tuntuu aina tulevan jotain ongelmaa kun ehdottaa että tapaa fb merkeissä - en tiedä miksi?
Vierailija kirjoitti:
on kun naisilla tuntuu aina tulevan jotain ongelmaa kun ehdottaa että tapaa fb merkeissä - en tiedä miksi?
Älä sitten kutsu sitä tuolla "nimellä" vaan vaikka salasuhteeksi....itsellä ei ole kyllä tuollaista kokemusta.
Ps. Lue postaukseni toisesta aloituksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten kutsu sitä tuolla "nimellä" vaan vaikka salasuhteeksi....itsellä ei ole kyllä tuollaista kokemusta.
Ps. Lue postaukseni toisesta aloituksestasi.
joo en tiedä mut joku kirjoitti: ' huvittaa tuo sana fuckbuddy. Mitähän se olisi iskevästi suomeksi..' ?
joku. jokumuu en tiedä muuta
Fuckbuddy ei aina ole salasuhde tai pettämissuhde.
Olisiko vaan naimakaveri. Seks.iä ilman sitoutumista, on liian pitkä lausua.
Vakipano. Panokumppanit.
Nyt saisi taas sopia sessiot, kun tätä ennen ylösnousemista lueskelee.
Kun yksi ei riitä....
T. N53
En usko, että on mahdollista ilman tunteita, mutta jos aloittaja tarkoitti tunteilla sitä, että alkaa jossain vaiheessa haaveilla seurustelusuhteesta ja monogamiasta ja ehkä parisuhteestakin fwb:n kanssa, niin onhan sekin mahdollista, mutta ihan yhtä mahdollista on osata pitää fwb-suhde fwb-suhteena.
Onnistuu parhaiten, jos osaa olla itselleen rehellinen eikä yritä hakeutua fwb-suhteeseen sen vuoksi, että voisi sitä kautta ehkä sitten tavata "elämänsä miehen/naisen" ja suhde voisi lipsahtaa parisuhteeseen .
Kokeilin kerran ja ei toiminut. Tarviin viissiin mukaan niitä tunteita, jotta seksi onnistuu.