Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään on minun synttärit mutta miestä ei kiinnosta juhliminen.

Vierailija
03.05.2024 |

Ostin oluttakin miehelle ja itselle skumppaa ja tein syötävää. Mies nukkuu koska väsyttää ja en tiedä mitä tehdä? Joudunko tosiaan juhlimaan yksin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisen synttäriä pitäisi juhlia? Kysyn vaan.

Miksi aikuisena pitää olla aina niin korrekti? Kysyn vaan. Kyllä se pieni juhla (irtiotto) piristää aikuisenkin elämää.

Vierailija
22/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te viettää sun synttäreitäs huomenna. Onko sulla nyt kiire ryypätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisen synttäriä pitäisi juhlia? Kysyn vaan.

Miksi mitään pitää juhlia? Vai eikö pidä, pitääkö koko elämän olla tasaista arkea?

Vierailija
24/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin 50-v synttärit tulossa muttei ketään jota kutsua.

Omat viiskymppiset menivät kans ilman juhlintaa. Olin järjestänyt miehelle vanhanajan bileet, kävin Tallinnasta hankkimassa juomat (meillä ei autoa), tein ruuat ja kutsuin tuvan täyteen ihmisiä. Ja sopimus oli, et mies järjestää mun kemut. Vaikka päiväkahvit tai piknikretki...ei ollu. Lapset kyl antoivat lahjat ja onnittelivat. Olin pitkään tästä kaikesta katkera. Se tuntui niiiiin pahalta. Nyt tähän joku tietenkin toteaa, et miksi et eronnut jne. Ei se kuitenkaan ihan eron paikka ollut. Sen se aiheutti, etten ole hänelle enää juhlia järjestänyt, enkä järjestä. Ja saatan silloin tällöin tilaisuuden tullen aiheesta maisita.

Omat juhlat olen sit 51v. lähtien viettänyt ystävien kanssa miten milloinkin. Pikku matkat ovat parhaista. 

Vierailija
25/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 24! Just noin jos ukkoa ei kiinnosta. Ystävien kanssa voi juhlia ja nauttia elämästä.