Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan hävennyt ulkonäköäsi/huushollisi siisteystasoa, kun on tullut yllätysvieraita?

Vierailija
24.01.2007 |

Mitä asioita häpesit, kuvaile tilanne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin sain komennettua heidät takaisin pöytään. Hetken kuluttua tuli miehen veli vaimonsa kanssa käymään. Olipa ihana näky kun hämmästyneenä nostelivat sukkiaan irti lattiasta. Mehujäätä oli roiskunut sinne ja tänne ja alkanut tahmaantua. Arvelivat varmaan, ettei meillä pestä lattioita ikinä...

Vierailija
2/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten hävetti vessan naulakossa roikkuvat rintsikat - mulla on paha tapa iltaisella riisuutua vessan naulakkoon ja varsinkin rintsikoita tuppaa unohtumaan sinne parinkin päivän satsi helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kaikista eniten jos tulee ihmisiä yllättäin. En tykkää yhtään olla farkuissa tai varsinkaan sitä siistimmissä vaatteissa kotona vaan käytän jotain vanhoja verskoja, villasukkia ja pooloa...

Vierailija
4/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on summeri, ja toivon, että sitä myös ihmiset käyttäisivät...

Oltiin sovittu, että kaveri koukkaa meiltä yhden kirjansa kotimatkallaan, ja koska kaveri on niin tuttu niin en ruvennut mitään vaatteita vaihtamaan ja ajattelin summerin soidessa käydä heittämässä kirjan ulko-ovelle, mutta kas ovikello soikin ja menin avaamaan hirveissä kotivaatteissa tukka sikinsokin ja koti tunkkaisena (olin kipeä) niin siellä ei ollutkaan vain ystäväni (jonka näin ovisilmästä) vaan myös hänen kaukaisempi miespuolinen kaverinsa ja he selvästi odottivat kutsua sisälle asti.

Työnsin vain kirjan käteen ja pahoittelin kipeyttäni nolona, kiitos hei.

Vierailija
5/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona nukkumassa, mies oli reissussa. Nukuin alasti. En ollut ilmeisesti herännyt ulko-oven ryskytykseen (omakotitalo), kun tämä miehen veli koputteli makuuhuoneemme ikkunaan. Unen tokkurassa, mitään tajuamatta pomppasin sängystä ylös, laitoin valot ja hetken aikaa katselin ympärilleni silmät sirrillään, että mitä tapahtuu.

Voi hitto! Mutta en suostu häpeämään, mitäs tulee keskellä yötä koputtelemaan ikkunaan.

Vierailija
6/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leiponut päivän koko päivän ja lapsoset leikki olohuoneessa. Ovikello soi ja anoppi ja appi tuli kauppa reissulla käymään. Menin heidän perässään olohuoneeseen ja mikä siel odottikaan..

Lapset oli jostakin löytänyt mun pikkuhousu suojat ja ne oli hujanhajan pitkin olohuonetta!

Meinas ihan vähän hävettää, kun eii tiennyt mitä tekis, kerääkö ne hissukseen vai onko niinku ei huomaiskaan.

Vierailija
7/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä sekaisuutta (ne paperit!), lattia olisi pitänyt imuroida jo toissapäivänä.

Vierailija
8/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei aina niin tiptop kaikki olekaan ;)

Pari kertaa tuli kyllä hävetys kun jätin tarkoituksella vauvan huoneen ihan sekaisin. Hän ei silloin vielä edes nukkunut siellä joten huone oli lähinnä varasto, ei verhoja ja mattoja ja kaikkea epämääräistä siellä piilossa. Ja mitä tekee mies: kun tulee vieraita niin ihan varta vasten esittelee heille huonetta että katsokaas, täällä on sitten vauvan huone... Ja minä puren nyrkkiä että helvetti, oliko PAKKO avata se ovi vaikka mies ihan tasan tarkkaan tietää että se ei ole ihan näyttökunnossa. Luulivat varmaan että meillä pikkuinen leikkii ja nukkuu semmoisessa paskakasassa.

Vierailija
9/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka ei aina niin tiptop kaikki olekaan ;)

Pari kertaa tuli kyllä hävetys kun jätin tarkoituksella vauvan huoneen ihan sekaisin. Hän ei silloin vielä edes nukkunut siellä joten huone oli lähinnä varasto, ei verhoja ja mattoja ja kaikkea epämääräistä siellä piilossa. Ja mitä tekee mies: kun tulee vieraita niin ihan varta vasten esittelee heille huonetta että katsokaas, täällä on sitten vauvan huone... Ja minä puren nyrkkiä että helvetti, oliko PAKKO avata se ovi vaikka mies ihan tasan tarkkaan tietää että se ei ole ihan näyttökunnossa. Luulivat varmaan että meillä pikkuinen leikkii ja nukkuu semmoisessa paskakasassa.

Vierailija
10/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaan ääneen että oliko nyt joku järkevä syykin päästää ne vieraat sinne kaatopaikalle.

Vierailija
11/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset sekaisin ja jotkut virttyneet kuteet päällä :(

Vierailija
12/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans EX mieheni tekosia sai aina hävetä. Tuli kerran vieraita ja mies keksi kesken kaiken, että mulla on pyykit pesukoneessa. Levitti kuivaustelineen keskelle olohuonetta (ajatteli tietysti, että voi samalla jutella vieraiden kanssa kun levittelee pyykkejä) ja toi korillisen ALUSVAATEPYYKKIÄ keskelle olohuonetta. Arvatkaa kauanko jaksoin huutaa vieraiden lähdettyä!!? Itse olin keittiössä laittamassa kahvikuppeja pöytään. Kun tulen olkkariin niin hyypiö pyörittelee miekäläisen " jo aikaa sitten kuolleita, mutta kuoppaamatta jääneitä" alushousuja käsissään. Vieraana ollut vanhempi rouva osasi vielä sopivasti virittää keskustelua aiheesta. Kaikuu vieläkin kivasti korvissa sanat: " Ne vaan kummasti aina kainaloista kellastuu ensin - nuo aluspaidat. Vaikka muuten olisivat ihan kunnossa!"

No, tämä hyypiö teki kaikkia muitakin järettömiä tempauksia ja on siksi ex.

Vierailija
13/13 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin. Sen jälkeen opin, että alusvaatteiden pitää olla aina esittelykunnossa. Eli ei mitään vanhaa ja virttynyttä löydy enää.

7