Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parin viikon päästä olisi viikon loma, ehdotuksia?

Vierailija
03.05.2024 |

Mulla ei ole tiedossa mitään tekemistä, loma vaan piti pitää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina olla jotain tekemistä? Pysähdy. 

Vierailija
2/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta kahden viikon loma joista ekan viikon aion istuttaa kukkia ja kuopsutella pihaa ja toiselle viikolle on reissu varattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokka kohti manner-Espanjaa, lennot halpoja vaikka Alicanteen ja otat AirBnB-kämpän sieltä. Parasta aikaa, vihreätä ja ei liian kuuma vielä.

Vierailija
4/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

City-spotting. Läheltäkin löytyy. Miksi mennä kauemmas.

Vierailija
5/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko, että Suomen ns cityt nähty ja asutaan sellaisessa. Loma ei ole loma, jos ei pääse irti arjesta. Mulle se tarkoittaa maiseman vaihtoa, suomalaiset angstiset naamat kyllästyttää.

Vierailija
6/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähtisin Kreikkaan. Ja kohta menenkin synttäreitä viettämään. 

Vierailija
7/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tykkäät? Vaikka junalla rovaniemelle ja ounasvaaraa katsomaan. 

Tai sitten kreikkaan. 

Vierailija
8/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko, että Suomen ns cityt nähty ja asutaan sellaisessa. Loma ei ole loma, jos ei pääse irti arjesta. Mulle se tarkoittaa maiseman vaihtoa, suomalaiset angstiset naamat kyllästyttää.

Luulisi lomailun muualla tarjoavan kuplasta pääsemisen ja ymmärrystä siihen, että ihmisiä on erilaisia eivätkä kaikki ajattele ja koe kuin sinä. 

Vierailija
9/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille matkustaminen ei ole kovinkaan eettistä touhua nykyään ja on ehkä typerin tapa tuhlata lomansa, joten tarkennan että mielummin jotain arkista tekemistä.

AP

Vierailija
10/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun omassa työssä en saa lomaa keväälle, kun on paras aika tehdä puutarhajuttuja ja kerätä yrttejä talven varalle.

Luonto on minulle todella tärkeä ja nautin suuresti tästä villiyrttiharrastuksesta josta on terveyshyötyjen lisäksi myös iso rahallinen hyöty.  Onneksi villiyrttikausi on hyvin pitkä. 

Mitä teetkin, tee sellaista mistä juuri sinä nsutit, mistä saat hyvän olom ja rentoudut. 

Vierailija
11/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaille matkustaminen ei ole kovinkaan eettistä touhua nykyään ja on ehkä typerin tapa tuhlata lomansa, joten tarkennan että mielummin jotain arkista tekemistä.

AP

Ei kukaan mitään eettisiä arvoja enää mieti, joten älä sinäkään. Itäinen naapurimme ja aikaisempien Suomen hallituksien vastuuton taloudenpito johtaa siihen, että yhteiskuntamme tulee muuttumaan radikaalisti muutaman vuoden sisään. Parempi nauttia nyt kun voi.

Vierailija
12/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Olis sitten varmaan kannattanut aloituksessa mainita ettei halua mitään mielenkiintoista... 

Vierailija
13/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Aika jyrkästi sanottu tuokin. Matkustamiseen voi tehdä järkeviä ratkaisuja ja saada reissuilta avartavaa elämänkokemusta ( toki tätä on mahdollista saada muutenkin)

Miksi aina tehdä kahtia jakoa tässä asiassa. 

Vierailija
14/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olis sitten varmaan kannattanut aloituksessa mainita ettei halua mitään mielenkiintoista... 

Aika rajoittunut ajatustapa tämäkin. 

Vierailija
15/15 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Aika rajoittunut ajatustapa tämäkin. 

Mä jotenkin ajattelin että aapee olis vastannut tämänkin:

"Johtuisiko, että Suomen ns cityt nähty ja asutaan sellaisessa. Loma ei ole loma, jos ei pääse irti arjesta. Mulle se tarkoittaa maiseman vaihtoa, suomalaiset angstiset naamat kyllästyttää."

Eli ei halua matkustaa ulkomaille eikä olla Suomessa...mutt ilmeisesti sit eri henkilö. Mitä toi arkinen tekeminen sit tarkoittaa - puutarhan laittoa, mutta asuu ehkä kerrostalossa, vaikea antaa mitään vinkkejä kun ei tiedä yhtään.