Miksi ase eduskuntataloon?
Joko on selvinnyt, miksi eduskuntataloon pitää viedä aseita? Tulee mieleen eräs puolue, jonka edustajien takia muut joutuvat puolustamaan itseään, mutta oikeasti: mistä syystä siellä tarvitaan asevarasto?
Mulla onnistuu ihan kokonainen työpäivä ilman asetta. Tosin ei mulla ees ole asetta, mutta vaikka olisi, niin pystyisin elämään työpäivän kanniskelematta asettani joka paikkaan. Eihän sitä edes saisi kanniskella miten sattuu.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Pitää metsästää.
Tyttösiä Ihkussa? Karhunpentu kansanedustajaporukalla?
🤮
Pitäs varmaan kaikkiin ruokakauppoihinkin rakentaa valvotut asekaapit, että vois asianmukasesti säilyttää asetta ostosten ajan. Mulle tekee tosi tiukkaa kävellä Alepaan ilman asetta, eihän sitä koskaan tiedä, millon tulee pakollinen tarve ammuskella. Vaikken ookaan persu, en poliisi enkä ees kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs varmaan kaikkiin ruokakauppoihinkin rakentaa valvotut asekaapit, että vois asianmukasesti säilyttää asetta ostosten ajan. Mulle tekee tosi tiukkaa kävellä Alepaan ilman asetta, eihän sitä koskaan tiedä, millon tulee pakollinen tarve ammuskella. Vaikken ookaan persu, en poliisi enkä ees kännissä.
Huippuvuorillahan on noin.
Eihän sitä tiedä, vaikka tulisi julkisilla liikennevälineillä joku kv-koulun luokka vierailulle. Huh, ei siellä uskaltaisi kansanedustaja aseettomana olla.
Onko nyt niin, että mitään järkevää selitystä tälle asekaapille ei ole?
Pitää metsästää.