Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-kuukautinen vauva haltioissaan televisiosta..

Vierailija
24.01.2007 |

Muita keiden vauva haluaa katsoa tv:tä?

Varsinkin värikkäät mainokset joissa liikettä paljon, kiinnostaa! Onkohan telkusta haittaa pikkuiselle?

Eihän hän kuitenkaan sisällöstä vielä mitään ymmärrä. Muutakin aktiviteettia olen yrittänyt järjestää, leluja ja muuta mutta telkku on kiinnostavin..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tv:n vilkkuva ja välkkyvä kuvaruutu häiritsee vauvan keskushermoston (aivojen) kehitystä. Liian nopeita ärsykkeitä, joita ei ehdi käsittelemään tjtn.

Vierailija
2/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3 vuotiaille ei missään tapauksessa TV:tä

Ei väliä mitä sieltä tulee vaan se vaikuttaa aivosähkökäyrään kuten kaikilla ihmisillä.

Enempää en jaksa referoida koska uskon, että vähäjauhoisempikin tajuaa pitää sylivauvansa ja -laspsensa pois telkkarin äärestä ilman mitään artikkeleita pelkälä maalaisjärjellä.

Lapset ovesta pihalle jollei muuten viihdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tähän asti kantanut sitä sylissä tai jos ne kolme muuta lasta on työllistänyt juuri sillä hetkellä, kääntänyt niin ettei näe kuvaruutua.

Ja hups, joskushan tuo on saanut katellakin...

Vierailija
4/4 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes tajua, että kyseessä oli lasten istuttaminen TV:n eteen tajuamatta, että siinä ei ole mitään järkeä.

Jos vauva sattuu joskus vahingossa ohimennessään vilkaisemaan ruutua niin siitä ei varmasti ole haittaa... Ihmetyttä vaan miksi se TV ylipäänsä on auki lasten valveillaoloaikana....