Mies sanoi tänään et ehkä meidän pitäisi ottaa enempi omaa aikaa
Ihan hirveän pska fiilis just nyt. Nähtiin nopee kahvilla hänen töiden jälkeen ja mä odotin et oltais tehty jotain kivaa kimpassa, kun vappu meni kummallakin vähän omissa kuvioissa.
No nyt kävi ilmi semmonen, et mies oli ollut yksin kotonaan koko vapun ja kuulemma vähän pohdiskellut tätä meidän tilannetta. Et miks me ei siis hänen mukaan kohdata samalla tunnetasolla eikä me olla siis hänen mielestä samassa tilanteessa mitä elämän valintoihin ja intresseihin tulee. Ja et hän ei näe et mä haluisin oikeasti sitoutua vaan enempi pidän häntä niinku varapaikalla.
sanomattakin mua ärsyttää tälläset avautumiset koska mun ei tarvii tehdä tiliä tekemisistäni kelleen. Mut tässä on se backside et tässä mun tilanteessa mulla ei ole hirveesti liikkumavaraa esim asumisjärjestelyjen ym käytännön asioiden suhteen, enkä olisi toivonut joutuvani nyt miettiin uusiksi juttuja, jotka on olleet rutiinia meille viimeset 1,5 vuotta enempi tai vähempi.
Toki mulla on ona kämppä, mutta mun yks kaveri asu siellä on/off kun käy keikkatöissä pk-seudulla ja tää et mä asuisin siellä 24/7 aiheuttaa siis ongelmia myös hänelle joka on täysin syytön mun miesystävän ailahteluille.
niin onhan tää tilanne ihan kohtuuton ottaen siihen nähden että mä vaan vähän hengailin mun vanhojen frendien kanssa vappuna.
Ja koska mä oon periaatteessa edelleen opiskelijastatuksella pitäis tän kyseisen herrasmiehen ymmärtää et mä ehkä haluan viettää opiskelijatyylistä vappua mun kavereiden kanssa. Jos en sit aina ehdi vastaa viesteihin ei oikeuta ketään siis ei ketään ottaan yhteyttä mun kavereihin ja kysellä missä oon. Ja sit jos joku frendi heittää jotain läppää niin sitä ei tod pitäis ottaa tosissaan. Koen et mun yksityisyyttä on loukattu eikä hän kunnioita mun rajoja.
mut pska fiilis anyway koska nyt jään tälleen vaikeeseen tilanteeseen kun joudun miettii kaikki käytännön asiat uusiks ja oon tosiaan ihan tyhjän päällä koska oon lähiajat panostanu meidän suhteeseen.
anteeks my rant & rave mut pakko saada purkautuu jollekin tai pää hajoo