Rasvansiirto rintoihin
Hei sinä, jolla on kokemusta rasvansiirrosta rintoihin. Haluatko kertoa kokemuksia? Montako kertaa siirto piti tehdä? Onko tulos ollut jokseenkin pysyvä? Mitä haittapuolia? Itselle tämä on ajankohtainen asia (rintojen kehityshäiriö) ja kovasti mietityttää kannattaako se ja saako sillä pysyviä tuloksia aikaan (olettaen toki, että paino ei jojoile). Silikoneja en missään nimessä edes harkitse ottavani koskaan ja siksi haluaisin rasvansiirron, jos se vain kohdallani suinkin onnistuu.
Kommentit (2)
Kiva kuulla. Paljonko operaatio suunnilleen kustansi ja tehtiinkö sulle yhden kerran se siirto vai vaatiko useamman kerran? Sujuiko toipuminen hyvin ja onko antaa jotain vinkkejä siihen toipumisvaiheeseen?
Minulle on tehty rasvansiirto rintoihin neljä vuotta sitten. Rasva siirrettiin vatsasta, määrää en osaa sanoa.. Nuorena rintani olivat suurehkot, mutta imetyksien myötä ne tyhjenivät ja jäljelle jäi tyhjät pussit. Kirurgi olisi rasvansiirron lisäksi halunnut tehdä rintojen kohotuksen, mutta budjetti tuli vastaan joten tehtiin pelkkä rasvansiirto. Tuloksesta tuli yllättävän hyvä! Rinnat ovat taas isot ja rasva on pysynyt hyvin. Lisäksi huomaan että lihotessani ensimmäisenä kasvavat rinnat..
Olen tosi tyytyväinen. Toki tulos olisi ollut parempi vielä kohotuksen kanssa, mutta olen tyytyväinen näihin rintoihin vaikka ne roikkuvatkin. Ainakaan eivät ole pelkät tyhjät pussit.