Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaahan

Vierailija
24.01.2007 |

Lauantai aamuna aloitin testaamaan ovulaatiotesteillä ekaa kertaa. La testi-ikkunaan tuli vaaleampi viiva kuin kontrolli-ikkunaan mutta kuitenkin ihan selkeä silmin erottuva viiva. Seuraavat neljä aamua kuin nyt olen testannut on testi-ikkunan viiva ollut selkeästi tummenpi kuin kontrolli-ikkunan, joten luullakseni ovulaation olen nyt pongannut. Jotenkin kuvittelin vain, että noihin testi-ikkunaan tuleva viiva on vain silloin vahvempi kuin ovulaatio on tuloillaan? Kertokaa joku joilla enemmän kokemusta näistä ovulaatiotesteistä ja niiden tuloksien tulkitsemisesta, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että mitä muille on ovistestit näyttäneet sen jälkeen kun olette jo oviksen bonganneet ja silti jatkaneet testailua??? Koska mä sain ensin selkeän ovisplussan ja sitten seuraavana päivänä testi näyttikin jo negatiivista. Eli eikö se testi näytä edes kahtena päiväivänä peräkkäin että on ovulaatio??? Kun kuitenkin pakkauksessa lukee että ovis on 12-36 tunnin kuluessa.

Vierailija
2/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä testailin nyt ihan jostain kp9 asti, kun halusin selvittää että mikä tämä meikän systeemi on, kun en ole oikein varma, että millon ovuloin vaiko ollenkaan ja kp 13 näytti just silmiin erottuvaa viivaa ja kp 14 ja 15 hieman tummempaa, mutta kuitenkin selvästi haaleampaa kun kontrolliviiva. Ja sitten kp 16 puhdas nega/valkoinen. Mutta sen testiviivanhan siis pitäs olla samanvahvuinen tai vahvempi kuin kontrolliviivan, joten mä en ovuloinu ollenkaan? Olenkin miettinyt tässä, että oiskohan se niin, että en ovuloi, kun yritystäkin jo runsaasti takana... ilamn mitään tulosta...ärsyttää....testasin siis mammaksi-testeillä. yksi lapsi on vm. -04. menkat suht säännölliset ja limat tulee yleensä. Miten muuten, onko se niin, että ovulaatio pitäs olla heti limojen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla