Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet/normaalit rinnat paljon tuntoherkemmät :o

Vierailija
01.05.2024 |

On selkeesti näin että pienet ja normaalit rinnat ovat selkeesti tuntoherkemmät kuin isot/valtavat (silikoneista nyt puhumattakaan) ja kaikki naiset jotka saanet O tisseistä ovat olleet pieni/normaalirintaisia (a/b/c) muutenkin huomaa selkeesti eron jo ensikosketuksessa esileikeissä!

Lienee sitten niin että hermopäätteitä on x määrä ja ihmisten koon suurentuessa ihon pinta-ala kasvaa ja päätteitä luonnollisesti ei tulee lisää tai sitten se rasvakudos eristää tuntemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty sitten on nykyään hämärtynyt pieni/normaali ja iso! Koska ne isot ovat sitten sellaisia puolikkaan keilapallon kokoisia napakoissa liiveissä nykyään.

Vierailija
2/20 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pienet kiinteät on tunnokkaammat ja reakoi herkemmin kosketukseen kun on vähemmän sitä läskikerrosta siinä tuntoa vaimentamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pidä paikkaansa! D kupin tissit on yleensä herkimmät! 

Vierailija
4/20 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku mies jolle tuli yllätyksenä että kaikki naiset eivät ole samanlaisia

Vierailija
5/20 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotkin rinnat ovat normaalit rinnat. Mikä siinä on, että pienemmillä rinnoilla siunattujen pitää aina löytää jotain kritisoitavaa? Tiesitkö etten ole pyytänyt saada isoja rintoja?

Vierailija
6/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa söpöt pienet tissit tuossa Naked Attradtion Norja ohjelmassa. Ihme kun valitsi toisen. Kaunis nainen toki se valituksi tullutkin oli.

Vierailija
7/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan tutkittu juttu, pienet rinnat todella on tuntoherkemmät (24%). 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25231086/

Vierailija
8/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tyttöystävä joka tosiaan sai >30min hyväilyn ja nuolemisen jälkeen nänniorgasmin ei ollut pienirintainen.

Termi "pienirintainen" kun tarkoittaa sitä että jonkinlaiset rinnat pitäisi olla mutta tämä luonnostaan hoikka vegaanityttö oli oikeasti lauta kun siltä puuttuivat rintalihaksetkin.

Mutta se kiihottui aivan uskomattomasti kun joutui paljastamaan rintansa ja oikeasti kiemurteli nautinnosta kun niitä hyväiltiin.

Kumma kyllä sen pillu oli turpea haaroista ulos työntyvä elin josta pursuivat poimuiset sisemmät häppärit ja kiihottuneena pikkusormen pään kokoiseksi turvonnut klitoris.

Vierailija
9/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tyttöystävä joka tosiaan sai >30min hyväilyn ja nuolemisen jälkeen nänniorgasmin ei ollut pienirintainen.

Termi "pienirintainen" kun tarkoittaa sitä että jonkinlaiset rinnat pitäisi olla mutta tämä luonnostaan hoikka vegaanityttö oli oikeasti lauta kun siltä puuttuivat rintalihaksetkin.

Mutta se kiihottui aivan uskomattomasti kun joutui paljastamaan rintansa ja oikeasti kiemurteli nautinnosta kun niitä hyväiltiin.

Kumma kyllä sen pillu oli turpea haaroista ulos työntyvä elin josta pursuivat poimuiset sisemmät häppärit ja kiihottuneena pikkusormen pään kokoiseksi turvonnut klitoris.

Jos on nähnyt seksiunen, niin se ei vielä kerro totuutta!

Vierailija
10/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintani ovat tuntoherkät, varsinkin nännit jäykistyvät helposti ja käytän K-kuppia, en usko, että olen ainoa. 

Vierailija
11/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vähän aloittakaa. Minulla on A - kuppikoko. Voimakkaimmat orgasmit olen saanut nuoruudessa kun "etsin seksiaslisuuttani". Toinen nainen nuoli ja hyväili rintojani samalla kun sormeili alapäätäni. Sellaisia selkä kaarella orgasmeja harvemmin sen koommin. Ainakaan miesten kanssa. Rintojen tuntoherkkyys ja niiden huomioiminen.. Ohhoh.

Totta on varmasti myös se, ettei tämä asia ole koosta riippuvainen. Kuten joku jo kirjoitti, kaikki me naiset emme ole samanlaisia.

Vierailija
12/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tyttöystävä jolla oli 20-vuotiaana lyijykynätestin läpäisevät D-kupin rinnat mikä oli todella huikea näky kun tämä oli hoikahko ja harrasti urheilua.

Tämä on aivan eri juttu kuin av-mamma jolle löysää ihraa kertyy muiden poimujen lisäksi lopulta tisseihinkin.

Nämä rinnat olivat kaikkien aikojen tylsimmät eikä niistä ollut mitään iloa. Tyttö oli tottunut jo 13-vuotiaasta lähtien siihen että kaikki miehet kuolaavat vain sen hinkkejä eikä se innostunut tai kiihottunut tippaakaan siitä että halusin katsoa tai hyväillä niitä.

Sille olin ihan yhdentekevää hyväiltiinkö sen rintoja ja nännejä joten se makasi vain passiivisena ja antoi minun tehdä tisseilleen mitä halusin koska ne olivat olemassa vain miesten, ei hänen miellyttämisekseen.  Niissä ei ollut minkäänlaista herkkyyttä eikä se pyytänyt koskaan että niihin koskettaisiin.

Aivan päinvastainen tapaus kuin ihan pikkutissinen nainen jonka pikkuhousut kastuivat ja naama punotti kun pyysin sitä riisumaan liivit ja paidan ja kumartumaan päälleni että saan katsella ja nuolla sen rintoja. Edellinen poikaystävä ei suostunut edes harrastamaan seksiä sen kanssa ellei se pitänyt päällään toppia ja liivejä joissa oli silikonit.

Vierailija
13/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tällaiset normaalikokoiset, jotka eivät oikein kestä edes kosketusta. Ajatuskin puristamisesta sattuu.

Vierailija
14/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voine yleistää, mutta omakohtaisesti on pienirintaiset olleet herkempiä kosketukselle. Eniten oon nauttinut siitä, että vaimon pillu on herkkä ja hän laukeaa helposti. Helppo pitää tyydytettynä eikä ehdi kieli väsyä oraalissa.

Vierailija
15/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tyttöystävä jolla oli 20-vuotiaana lyijykynätestin läpäisevät D-kupin rinnat mikä oli todella huikea näky kun tämä oli hoikahko ja harrasti urheilua.

Tämä on aivan eri juttu kuin av-mamma jolle löysää ihraa kertyy muiden poimujen lisäksi lopulta tisseihinkin.

Nämä rinnat olivat kaikkien aikojen tylsimmät eikä niistä ollut mitään iloa. Tyttö oli tottunut jo 13-vuotiaasta lähtien siihen että kaikki miehet kuolaavat vain sen hinkkejä eikä se innostunut tai kiihottunut tippaakaan siitä että halusin katsoa tai hyväillä niitä.

Sille olin ihan yhdentekevää hyväiltiinkö sen rintoja ja nännejä joten se makasi vain passiivisena ja antoi minun tehdä tisseilleen mitä halusin koska ne olivat olemassa vain miesten, ei hänen miellyttämisekseen.  Niissä ei

Onpas sattunut sulle oudot naiset

Vierailija
16/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tällaiset normaalikokoiset, jotka eivät oikein kestä edes kosketusta. Ajatuskin puristamisesta sattuu.

Hyväily ja puristelu taitaa olla eri juttu!

Vierailija
17/20 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan vähän aloittakaa. Minulla on A - kuppikoko. Voimakkaimmat orgasmit olen saanut nuoruudessa kun "etsin seksiaslisuuttani". Toinen nainen nuoli ja hyväili rintojani samalla kun sormeili alapäätäni. Sellaisia selkä kaarella orgasmeja harvemmin sen koommin. Ainakaan miesten kanssa. Rintojen tuntoherkkyys ja niiden huomioiminen.. Ohhoh.

Totta on varmasti myös se, ettei tämä asia ole koosta riippuvainen. Kuten joku jo kirjoitti, kaikki me naiset emme ole samanlaisia.

Ja se kuka niitä koskettaa!! 

Vierailija
18/20 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon linkatun tutkimuksen perusteella pienet rinnat on keskimäärin SELKEÄSTI tuntoherkemmät kuin isot (ei mainitun 24% vaan esim. 955% herkemmät kuin E-kupin rinnat). Tämä siis keskimäärin, eli poikkeuksia tietenkin löytyy.

Haluaisin kyllä tähän tutkimusryhmään hyväilemään eri kokoisia tissejä.

Properly, the group A women were found to be 0.42, 1.89, 4.98, and 9.55 times progressively more sensitive (p < 0.001) than groups B, C, D, and E, respectively, for quickly adapting fibers of nipple, and 0.58, 1.97, 4.97, and 8.67 times more sensitive (p < 0.001) than groups B, C, D, and E, respectively, for quickly adapting fibers of areola. 

19/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rintani ovat tuntoherkät, varsinkin nännit jäykistyvät helposti ja käytän K-kuppia, en usko, että olen ainoa. 

Wau, kuulostat todella tyrmäävältä tylleröltä!

Vierailija
20/20 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mulla on a/aa enkä tykkää ollenkaan rintojen koskettamisesta, ihan turhat ja parempi jos mies pitää niistä kätensä erossa. Kosketus tuntuu vain ärsyttävältä, sama kuin joku räpeltäisi yhtä varvasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi