Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ehtinyt saada auringonpolttamia?

Vierailija
01.05.2024 |

Kaverini ei koskaan opi vaan käräyttää itsensä heti ensimmäisinä lämpiminä päivinä joka vuosi..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en... aurinkorasva kerroin 50. Sekään ei aina auta. Jotenka varjoon, suojaan alta polttavan auringon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen surullinen sen takia. Tosin taitaa olla morkkis myös eilisestä juopottelusta. Tunnen itseni mitättömäksi. Taidan käpertyä peiton alle tuijottamaan valosäikeitä kuitujen läpi. 

Vierailija
4/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni niin tyhmäksi. En halua kuolla lapsien takia ihosyöpään. 

Vierailija
5/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tapahtuu harvoin. En viihdy auringossa.

Vierailija
6/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pimennysverhot ikkunan eteen. 

Vierailija
7/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, yleensä liikun, enkä pöllötä paikallani auringossa.

Vierailija
8/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on jotenkin outo iho, en pala koskaan, mutta en myöskään rusketu. En ole ihan vaalea alunperinkään, sellainen "oliivibeige", mutta tosiaan se väri ei muutu miksikään siitä auringossa. Isäni on aina ollut samanlainen. Tosin taisin minä kerran lapsena palaa, kun talvella mentiin etelänlomalle ja siellä sitten tuntikausia rannalla ilman mitään suojarasvoja. Mutta sen lisäksi en ole koskaan palanut, vaikka en käytä mitään aurinkovoiteita.

Vierailija
9/9 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän siinä jo pääs käymään, kun lämmöstä hullaantuneena eilen makoilin useamman tunnin suorassa auringossa. Nyt kaduttaa, kasvoja kirraa ja ovat selvästi kärtsänneet, otsassa etenkin iho tosi kuiva ja paksuuntuneen oloinen. 

Osaisko joku muuten sanoa että liittyykö tää edelliseen, kun mulla on ollut tänään jatkuvia vilunväreitä ja sisäisen kylmyyden tunnetta? Tosi inhottava horkkaolo. :/