Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisetkin naiset haluavat nykyään asiakkaan joka on pitkä ja ei ruma

Vierailija
01.05.2024 |

Olen naamaltani suht normaali 5/10 kuten myös painoltani, mutta pituutta vain 173cm, tuon takia monet kotimaiset ns ammattilaiset jättivät ottamatta asiakkaakseen vaikka heidän hinnat ovat 200€/30min jne. Monet naiset olivat itse "runsaampimuotoisia" eikä mitään kaunottaria. 

Ennen sai kunhan löytyi rahaa eikä muulla ollut väliä... melkoista on meininki nykyään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama-aikoja ja oikestohallituksen leikkauksia odotellessa. Suhdannehuipulla asiakkaiden valintaan on varaa, mutta pitenevät kaalisoppajonot lisäävät tarjontaa.

Vierailija
2/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt vaan on. Mitäs sitä lyhyellä ja rumalla incelillä tekis 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa noloa nussia maksullista. Pahimmassa tapauksessa jotain säälittävää innietä. 

Vierailija
4/7 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kamalaa, että sinulla ei olekaan rajatonta oikeutta ohittaa naisen suostumusta seksiin, ei edes rahalla. Voi voi

Vierailija
5/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa noloa nussia maksullista. Pahimmassa tapauksessa jotain säälittävää innietä. 

Onhan se nyt noloa maksaa mistään mitää. Monta kertaa viikossa juokset ostoskärryjen kanssa kassan ohi maksamatta?

Vierailija
6/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin antaa tuolla hinnalla sulle jos olet ok ei tarvitse olla pitkä ja komea. Ja vaikka koko tunti ei puoli tuntia. Mutta taidat asua liian kaukana

Vierailija
7/7 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tarttee olla pitkä ja tumma. Mutta puhdas ja tuoksuton on sen sijaan vaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä