Maksullisetkin naiset haluavat nykyään asiakkaan joka on pitkä ja ei ruma
Olen naamaltani suht normaali 5/10 kuten myös painoltani, mutta pituutta vain 173cm, tuon takia monet kotimaiset ns ammattilaiset jättivät ottamatta asiakkaakseen vaikka heidän hinnat ovat 200€/30min jne. Monet naiset olivat itse "runsaampimuotoisia" eikä mitään kaunottaria.
Ennen sai kunhan löytyi rahaa eikä muulla ollut väliä... melkoista on meininki nykyään.
Kommentit (7)
Niin se nyt vaan on. Mitäs sitä lyhyellä ja rumalla incelillä tekis
Olisipa noloa nussia maksullista. Pahimmassa tapauksessa jotain säälittävää innietä.
No onpa kamalaa, että sinulla ei olekaan rajatonta oikeutta ohittaa naisen suostumusta seksiin, ei edes rahalla. Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Olisipa noloa nussia maksullista. Pahimmassa tapauksessa jotain säälittävää innietä.
Onhan se nyt noloa maksaa mistään mitää. Monta kertaa viikossa juokset ostoskärryjen kanssa kassan ohi maksamatta?
Mä voisin antaa tuolla hinnalla sulle jos olet ok ei tarvitse olla pitkä ja komea. Ja vaikka koko tunti ei puoli tuntia. Mutta taidat asua liian kaukana
En usko, että tarttee olla pitkä ja tumma. Mutta puhdas ja tuoksuton on sen sijaan vaatimus.
Lama-aikoja ja oikestohallituksen leikkauksia odotellessa. Suhdannehuipulla asiakkaiden valintaan on varaa, mutta pitenevät kaalisoppajonot lisäävät tarjontaa.