Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaalille miehelle seuraa?

Vierailija
01.05.2024 |

Hei,

Kokeilen onneani täällä, sillä seuran löytäminen ei näin vähemmistön edustajana ole helppoa.

Olen aseksuaali mies, ikää 34 vuotta. Olen työelämässä, asun Uudellamaalla ja vapaa-aikana nautin urheilusta, kirjojen lukemisesta, sijoittamisesta, mökkeilystä ja matkustamisesta. Etsin naista ystäväksi tai elämänkumppaniksi. Tällä hetkellä en tiedä, haluanko omia lapsia. En poissulje vaihtoehtoa tulevaisuudessa, mutta juuri se ei olisi ajankohtaista.

Pidemmittä puheitta - laitathan viestin, niin tutustutaan. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali mies? Sulla ihan hyvä profiili. Täällä vaan ei voi tutustua keneenkään kun on niin anonyymi palsta. 

Nainen ystävänä ilman seksiä? Jotkut väittää että ei onnistu muuta kuin ehkä jonkun eksän eli entisen kanssa - sit on sellaisilla varmaan seksijutut jo kuolleet kasaan. Ja eikö ne elämänkumppanit kuitenkin halua jotain seksiä jos ei ole elämänkumppani jossain vanhainkodissa jossa vaan pidetään kädestä kiinni kun peittojen heilahteluakin hoitsut varmaan tarkkailevat eivätkä hyväksy mitään esityksiä tai seksikohtauksia. 

Tässä minun viestini. Keskustelukumppani voin olla - eikö sellainen ole jonkunlainen ystävä? Olen sinulle kuitenkin aivan liian vanha ja sellaisella ikäerolla ei voi tehdä mitään tulevaisuudensuunnitelmia ja se on big problem kumppanuudessa. Jos palstalle ilmestyy joku sun vaari joka on sinkku niin voidaan perustaa joku keskustelurinki vai haluatko jotain ihan salaisia ja yksityisiä juttuhetkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi