Huolestutko jos isä on lapsesi kanssa eikä vastaa puhelimeen?
Mun ukko tekee sitä jatkuvasti ja minä saan olla koko ajan huolissani kun mies on lapsen kanssa
Kommentit (7)
Ehkäpä miehesi tekee sen tahallaan kun et yhtään luota siihen. Miksi et luota? Onko miehesi joskus tehnyt jotain vastuutonta lapsen kanssa?
onhan se lapsi yhtälailla isänsä lapsi kuin sinunkin? En huolestu yleensä, mies on kuitenkin diabeetikko ja joskus kylmäisee kun ei pitkään aikaan saa yhteyttä, mut yleensä en edes turhia soittele perään.
Mua kyllä vähän huolestuttaa toi lause.....kyllä meillä on lapsi joka on molempien, EI minun...
Eli en oikein osaa sanoa. Hermostuisin ehkä, jos yrittäisin tuntien ajan tavoitella.
meillä 3 lasta ja ei todellakaan kuule aina kännykkää.. lisäksi en oleta että vastaa jos pitää samaan aikaan pestä kakkavaippaa ja erottaa 2 riitelevää sisarusta toisistaan.. :) Sanotaan niin, että huolestun jos soittaa, kun olen menossa sillä silloin on yleensä jotain tapahtunut tai tärkeämpää asiaa..
Lapsen/lasten kanssa kun touhuaa, ei sitä aina muista pitää puhelinta koko aikaa mukanaan.
Siitä välillä huomautan, kun ovat tuntikausia pois ja itse saatan tosiaan hermostua jossain välissä. Tai jos sattuisi jotakin.