Kulkeeko miehesi silittämättömissä paidoissa? Moni mies silittää itsekin. Minua hävettää kulkea tutun miehen kanssa jolla roisi paita kun va
Kulkeeko miehesi silittämättömissä paidoissa? Moni mies silittää itsekin. Minua hävettää kulkea tutun miehen kanssa jolla roisi paita kun varmaan luullaan että mun 'vika'?
Kommentit (12)
Alakerran pesula silittää paidat. Niin ärsyttävää ja hidasta hommaa itse tehtynä ettei maistu.
En ole koskaan silittänyt paitojani. Pesun jälkeen laitan henkarille ja oikaisen rypyt.
En oikein koskaan mieti onko silitetty vai ei. Ja miksi jättäisin jos ei ole?
Miksi otat itsellesi syyllisyyttä, oikeastiko luulet et eletään 50-lukua? Ryhdistäydy nyt nainen!
"Kulkeeko", ei mun DI mies kauheasti kulje, ja silloin kun kulkee, on rennot vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Alakerran pesula silittää paidat. Niin ärsyttävää ja hidasta hommaa itse tehtynä ettei maistu
3 minuuttia maksimissaan per paita hidasta?
Siis 1) kuka katsoisi/sanoisi/ ajattelisi, että sun vika?
Ja 2) miksi ihmeessä välittäisit, mitä joku kenties ajattelee?
3) oletko muutenkaan vastuussa jonkun tutun miehen puuhista ja tekemättä jättämättömyyksistä?
En ymmärrä.
Roisi paita? Tarkoitatko sillä ryppyistä? Onko tämä jotain murretta?
Vierailija kirjoitti:
Itsesiliävät maksavat vain muutaman euron enemmän, jos sitäkään.
Juuri noi! Kannattaa satsata tuollaisiin niin on aina siistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerran pesula silittää paidat. Niin ärsyttävää ja hidasta hommaa itse tehtynä ettei maistu
3 minuuttia maksimissaan per paita hidasta?
Puhuin itsestäni, en sinusta.
Minulla homma on sietämätöntä tuhraamista. Yritän ehkä liian täydellistä ja/tai paitojen materiaali liian hankalaa.
Emme osta vaatteita joita tarvitsee silittää.