Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin ja en aio enää kelpuuttaa muuta kuin hyvän rakastajan. To be continued

Vierailija
30.04.2024 |

Mä olen saanut tarpeekseni sängyssä itsekkäistä miehistä. Olen valtavan seksuaalinen ja halukas nainen, ja mies toisensa jälkeen on munannut homman keskittymällä lähinnä itseensä.  Voi kun tietäisivät minkä määrän seksiä menettivät. 

Oon 46-vuotias ihan kivan näköinen nainen, kuulemma ihan fiksu ja hauska ja empaattinen, harrastan säännöllisesti liikuntaa mut en ole mikään salipirkko. Kaiketi normaalipainoinen. Pitäisi siis teoriassa olla jonkinlaiset mahikset löytää asiallinen mies. Mut huom, tässä tapauksessa siis myös sängyssä huomaavainen.

Hyvä rakastaja ei mulle meinaa mitään jättimeisselimiestä tai monen tunnin jyystöön kykenevää, vaan kyllä te tiedätte. Sellaista, että haluaa oikeasti tehdä toiselle hyvää, siitä se kaikki on kiinni. 

Mä rakastan tehdä miehelle hyvää, mikään ei kiihota niinkuin nautinnon kourissa huohottava mies! Olen luova ja estoton, ja tykkään tarjoilla miehelle ihania näkymiä, mitä ikinä tykkääkin katsella. Välillä kaipaan sängyssä vähän kovempaa käsittelyä. 

Laitan nyt Tinderin tulille. Mitäpä veikkaatte, löytyykö miestä joka osaisi arvostaa ja antaa samalla mitalla takaisin? 

Jos ketju säilyy, voin käydä päivittämässä kuulumisia. Saadaan sit vähän autenttista dataa siitä, miten mahdotonta/vaikeeta/helppoa tuollaisen kumppanin löytäminen on. 

Iloa ja lovea kaikille vappuun! 🥰

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua että täällä aina kehotetaan naisia että jätä se huono mies, kun parempaakin on saatavilla, tai miehille että jätä se pihtari nainen, ja sit nyt kuitenkin tänne tullaan toistelemaan että turha kuvitella että sellaisen löydät.

Joo, no, yrittänyttä ei laiteta 😄

Ap

PIHTARI NAISET SYNYVÄT JUURI OSAAMATTOMIEN JA ITSEKKÄIDEN MIESTEN KYNSISSÄ!

Vierailija
22/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät on jo varattuja ja meistä pidetään kyllä kiinni. Ihan samoin naisten kohdalla. Miksi kukaan hyvä panomies etsisi seuraa Tinderistä. Ne saa sitä muutenkin.

Niin varmaan totta toikin. Mut sitten on heitä kuten mä, eronnut ja kuitenkin oikeasti hyvä tyyppi jolla paljon annettavaa. Niin ei pidä lannistua 😊 En mä ole etsimässä jotain irtoseksiä baarista, vaan ihan kumppania.

Ap

Just joo. Ja haet seuraa Tinderistä. Sieltä haetaan pelkkää seksiä.

Kovin fiksu et ainakaan kyllä ole.

No sieltä mä olen kaksi edellistä miestä suhteeseen löytänyt, ja suurin osa kavereistakin. Jatkan yrittämistä, kun ei niitä miehiä ole muuallakaan vastaan tullut. Mistä niitä sitten pitäisi etsiä, baaristako? En mä viihdy

Ja nyt ne onkin niitä exiä. vai tuliko ero sinun takiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin juuri ovat nyt eksäni siellä muiden löydettävänä. Kenties jollekin toiselle juuri täydellisiä kumppaneita. Mulle eivät olleet, ja lähdin.

Ap

Vierailija
24/32 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin jouduin jättämään naisen kun ei ollut seksiä eikä haluja. Sitä toisen vuoksi ei suostunut harrastamaan vaikka väitti rakastavansa. Kyllä Tinderistä ihan kunnollista seuraa löytää kun tietää mitä etsii ja on kärsivällinen.

M31

Vierailija
25/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan miehen muusta arkisesta käytöksestä pääteltävissä kuinka hän ottaa partnerin huomioon seksissä? Mikäli mies huomioi naista ja naisen tarpeita pyytämättä arjessa, voisi olla suurempi todennäköisyys naisen nautinnon huomiointiin myös seksissä? Mielipiteitä / kokemuksia?

Kyllä toi varmaan aika hyvä lähtökohta on. Tosin yksi eksäni oli aivan uskomaton herrasmies arjessa, mut sängyssä jyysti hullunkiilto silmissä eikä vuorovaikutuksesta ollut tietoakaan. Asioita kun otin puheeksi, koitti mallin vuoksi jotain toisin räpeltää, mut se unohtui aina muutamassa minuutissa eikä enää seuraavalla kerralla ollut mielessäkään. Ei ollut kehityskelpoinen, aika pitkään yritin.

Ap

Herrasmiesmäinen käytös ei vaadi toisen osapuolen tunteiden tai tarpeiden huomiointia, vaan se on yksinkertaista, valmiiden käytösmallien opiskelua ja niiden toistamista samalla tavoin naisesta riippumatta. En siis arvioisi tuon perusteella kuinka hyvin huomioonottava mies on. Enemmänkin painottaisin kuuntelua ja kuinka itsenäisesti miettii jotta toisella asiat menisivät hyvin.

Vierailija
26/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> PIHTARI NAISET SYNYVÄT JUURI OSAAMATTOMIEN JA ITSEKKÄIDEN MIESTEN KYNSISSÄ!

Tarvitaan viestintää siitä mistä kukin nauttii, _kukaan_ ei pysty lukemaan toisen ajatuksia!

Vierailija
27/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> PIHTARI NAISET SYNYVÄT JUURI OSAAMATTOMIEN JA ITSEKKÄIDEN MIESTEN KYNSISSÄ!

Tarvitaan viestintää siitä mistä kukin nauttii, _kukaan_ ei pysty lukemaan toisen ajatuksia!

Nykyään järjestetään ajatustenlukukursseja sekä seminaareja. Näihin voi osallistua vain miehet. Itse kävin molemmat, mutta en silti vieläkään pysty lukemaan naiseni ajatuksia. Onneksi puolisoni osaa puhua, niin ei tarvitse aina arvailla kaikkea. Siksi meillä seksi kai luistaakin niin hyvin.

Vierailija
28/32 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika jännää nyt. Eilen tuli match yhden kivan oloisen miehen kanssa, juteltiin pitkälle yöhön ja lauantaille on sovittu treffit! 😊 Jännittää 😅

Ap

Mä olen sua pari vuotta vanhempi, otan aina naisen huomioon sängyssä, ja olen nyt haku päällä. Olen hyväkuntoinen, yli 190cm pitkä, ihan ok näköinen. Olen lähettänyt ehkä 300 viestiä tai sydäntä 3 viikon aikana, muttei ole syntynyt oikein mitään kontaktia. On tämä deittailun maailma erilainen miehelle ja naiselle.

Vierailija
29/32 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Treffipäivä tänään ja perhosia vatsassa! Vaikuttaa niin lupaavalta....! Pitäkää peukkuja 🤭

Muita miehiä ei oikein ole tehnyt mieli tinderissä edes katsoa, kaiketi hyvä merkki 🙂

Vierailija
30/32 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika jännää nyt. Eilen tuli match yhden kivan oloisen miehen kanssa, juteltiin pitkälle yöhön ja lauantaille on sovittu treffit! 😊 Jännittää 😅

Ap

Mä olen sua pari vuotta vanhempi, otan aina naisen huomioon sängyssä, ja olen nyt haku päällä. Olen hyväkuntoinen, yli 190cm pitkä, ihan ok näköinen. Olen lähettänyt ehkä 300 viestiä tai sydäntä 3 viikon aikana, muttei ole syntynyt oikein mitään kontaktia. On tämä deittailun maailma erilainen miehelle ja naiselle.

Oikeesti? Uskomatonta ja tosi harmillista! En mäkään mikään kaunotar ole, ihan tavallinen, mut kuitenkin nyt tässä treffeille menossa. Tsemppiä sulle, älä lannistu, varmasti vaan tosi kurjaa sattumaa! Kyllä mäkin swaippailin varmasti useita satoja miehiä, ja tää yksi on ainut kuka kiinnosti, tykkäsin ja tuli match. Joskus se on niin pienestä kiinni. 

Ap

Vierailija
31/32 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin onnekas kun pääset pelailemaan tinderillä.

Vierailija
32/32 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin onnekas kun pääset pelailemaan tinderillä.

Mitä meinaat? En ajattele sitä pelinä kyllä yhtään. Jokaisella siellä ihmimillinen kaipuu, kumppania tai seksiä tai jotain siltä väliltä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän