Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juhliminen ja nk paneminen kuuluvat yhteen? Onko se sitä että ainoastaan kännissä voi 'saada seksiä'? Todella kummallista? Kun juhlita

Vierailija
30.04.2024 |

Miksi juhliminen ja nk paneminen kuuluvat yhteen? Onko se sitä että ainoastaan kännissä voi 'saada seksiä'? Todella kummallista? Kun juhlitaan niin olisi paljon muutakin tekemistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse totaaliyllätyksenä muutaman lyylin kanssa päässyt juhlien jatkoilla puuhiin heidän aloitteestaan kuin salama kirkkaalta taivaalta, mitä en olisi uskonut itse, että tapahtuu, mutta niin vain tapahtui.

Naiset alkavat haluta seksiä sopivassa humalassa. Ja kun on pukeuduttu, niin itsetunto on korkealla, ja ollaan maailmanomistajia, jotka eivät häpeile. Ei tarraa kukaan nivusista kiinni harrastuksissa, mutta harrastusseuran pikkujouluissa hyvinkin.

Vierailija
2/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paneminen on sivuseikka ku meen juomaan. Jos ilta on valmis ja vanha tuttu mies on lähellä niin voi nussia, mutta iltaa en lopeta kesken sen takia. Mieluummin oon panolla selvinpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ikinä seksiä kännissä, koska en saa orgasmia heti jos olen vähänkään humalassa. Jo parin juoman jälkeen orgasmi tuntuu huonommalta.

Selvinpäin orgasmien saaminen on mulle helppoa. En tarvitse känniä poistamaan estoja, olen ihan pitelemätön ilmankin. On sääli kun usealla naisella eri tilanne

N47

Vierailija
4/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut että etanolin juomisella ja seksillä ei ole mitään tekoa keskenään. 

Toinen on luonnotonta ja toinen kaikkein luonnollisin asia mikä on. 

M48, guru

Vierailija
5/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy persujen Vornaselta. 🤣🤣🤣🤣🍆

Vierailija
6/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein syy sinkkuaikoina baareissa notkumiseen oli se että sieltä saattoi löytää yöseuraa vastakkaisesta sukupuolesta

Vierailija
7/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein syy sinkkuaikoina baareissa notkumiseen oli se että sieltä saattoi löytää yöseuraa vastakkaisesta sukupuolesta

Ei baarissa kannata olla kännissä. Selvinpäin pokaat paremmin ja puheestasikin saa selvää. 

Vierailija
8/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei baarissa kannata olla kännissä. Selvinpäin pokaat paremmin ja puheestasikin saa selvää. 

Itse olen kyllä sitä ihmetellyt kovasti, että joku nainen sieltä omatoimisesti lähestyy ja kyselee samaan sänkyyn, kun olen aivan hirvittävässä tuiterissa. Selvinpäin ollessa eivät läheskään yhtä hanakasti lähesty.

Vierailija
9/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvinpäin humalaisten seassa pystyy ehkä sen 5 min olemaan

Vierailija
10/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvinpäin humalaisten seassa pystyy ehkä sen 5 min olemaan

Siinä ajassa kyllä pokaa itselleen humalaista panoseuraa.

Vierailija
11/12 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä sitä ihmetellyt kovasti, että joku nainen sieltä omatoimisesti lähestyy ja kyselee samaan sänkyyn, kun olen aivan hirvittävässä tuiterissa. Selvinpäin ollessa eivät läheskään yhtä hanakasti lähesty.

Tämä on ihmeellinen paradoksi. Jos perussiistit, työssäkäyvät, koulutetut ja joten kuten edes omaan ulkoasuun panostaneet miehet ovat baarissa, niin ne selvät, naisille ystävällisesti ja fiksusti puhuvat ja kuuntelevat miehet jäävät ilman. Liki ääliökännin rajoilla oleville sitten naiset tartuvat mukaan ja jatkoille ja sänkyyn.

Nuoruudessa tuli oltua noissa molemmissa "moodeissa" liikkeellä suunnilleen yhtä paljon. Seksiä sain yleensä vain silloin kun olin jo niin humalassa, ettei siitä oikein fyysisesti nauttinut. Ja huom. nämä naiset eivät olleet mitän pubiruusuja vaan fiksuja naisia, moni akateemisessa ammatissa.

Vierailija
12/12 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa join oluet tuntemattoman kanssa. Juteltiin laskettelusta aika pitkään. Sitten hän ilmaisi mielenkiintonsa ja lähdettiin etsimään panopaikkaa junasta. Eihän sitä löytynyt. Hän antoi laittaa käteni hameen ja pikkuhousujen alle. Jestas sitä liukkautta, hän valui pitkin reisiä. Minua hymyilytti. Naisia on vaikea välillä ymmärtää. Jouduin jäämään Riihimäelle ja hän jatkoi Helsinkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi