Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu yksin, yritin tarjoutua

Vierailija
30.04.2024 |

Kysyin olisinko tervetullut porukoille käymään vappuna. Vastaus oli taas kerran kieltävä. Päätinkin, että tänä vuonna lähetän äitienpäivätoivotuksen tekstarilla ja jätän lahjat/kukat/kortit ostamatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta tyrkytä ittees. Olen tavannut sukulaisia ohimennen yli kymmenen vuotta sitten ja ei kiinnosta tavata enää ikinä uudestaan.

Vierailija
2/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Erosin vajaa vuosi sitten tyttöystävästäni ja siitä asti elämäni on ollut hyvin hiljaista ja suoranaisesti jumissa. Ehkä tämä tästä vielä joskus...

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vanhempien kanssa sitä viettää? 

Vierailija
4/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta tyrkytä ittees. Olen tavannut sukulaisia ohimennen yli kymmenen vuotta sitten ja ei kiinnosta tavata enää ikinä uudestaan.

Minua kiinnostaisi tavata lähimmäisiä, mutta näköjään olen pas*aa seuraa. No, univelat on hyvä nukkua pois vapailla.

Vierailija
5/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli hyvä syy, ei jaksanut töiden jälkeen tai eläkekiireitä? Olisi kiva tietenkin jos saisit mennä. Olisiko joku muu kaveriksi tai oma hyvä seura. Olen pahoillani. Itse vietän kaikki juhla-ajat yksineläjänä ja näin on aina ollut. En osaa kaivata mitään munkkia tai simaa. 

Vierailija
6/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vaivautua viestiä laittamaan

Vierailija
7/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia ovat.

Itse ajattelin et olis kiva muuten käydä mutsilla mutten kestä katsoo sitä kun juo joka päivä. Harmi ettei ole sellaisia läheisiä joka luo vois mennä.

Vierailija
8/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heidät omilleen. Ihan normi tiistai. Juhlitaan sitte kesällä. Ilman niitä porukoita.

Vierailija
9/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 12 vuotta sitten ja erittäin hyvä nyt. Pystyt elämään ilman heitä oikein mainiosti.

Vierailija
10/10 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden pitäisi olla vastavuoroisia, ansaitset parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme